آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایران

انتشار آلبوم “همیشه لحظه باران…” اولین اثر مستقل بهنام ابوالقاسم

به گزارش کامینگ سون موزیک:  آلبوم “همیشه لحظه باران…” اولین اثر مستقل بهنام ابوالقاسم پیانیست در مسند آهنگساز است.

آلبوم “همیشه لحظه باران…” به آهنگسازی بهنام ابوالقاسم و خوانندگی پوریا اخواص منتشر شد. این آلبوم بر اساس ترانه‌های علیرضا کلیائی ساخته شده است.

“همیشه لحظه باران…” اولین اثر مستقل بهنام ابوالقاسم پیانیست در مسند آهنگساز است و با حضور جمعی از شاخص‌ترین نوازندگان و هنرمندان ایرانی به انجام رسیده است.

تک‌نوازان آلبوم “همیشه لحظه باران…” پدرام فریوسفی (ویلن)، آتنا اشتیاقی (ویلنسل)، شروین مهاجر(کمانچه)، و امیرحسین کیان‌پور(دودوک) هستند. اسامی دیگر نوازندگانی که در ضبط آلبوم حضور داشتند به شرح ذیل است:

کوارتت مینیاتور متشکل از پدرام فریوسفی(ویلن)، نیلوفر محبی(ویلن)، میثم مروستی (ویلن-ویولا) و آتنا اشتیاقی (ویلنسل) و همچنین امین عطایی (ویلن-ویولا)، رضا فرهادی(کنترباس و پرکاشن)، بهتاش ابوالقاسم (پرکاشن و درامز)، پیمان حاتمی (اصوات الکترونیک)، فریدون بهرامی (سازهای الکترونیک) و بهنام ابوالقاسم (پیانو).

گروه کُر “تنال” به رهبری میلاد عمرانلو هم بخش‌های کرال این اثر را اجرا کردند. میکس و مسترینگ آلبوم را رضا فرهادی بر عهده داشته و همچنین ضبط توسط رضا فرهادی و بهنام ابوالقاسم در استودیو کنگان پارسه (کرگدن) انجام شده است. مدیریت این پروژه را شقایق شهابی بر عهده داشته، طراح گرافیک این آلبوم علی بوستان و عکاس هم فرانک پاکزاد است.

این آلبوم به تهیه‌کنندگی بهنام ابوالقاسم و با سرمایه‌گذاری علیرضا غلامی و حمایت مالی مجموعه سون‌بیسترو تولید و توسط نشر نوفه منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند “همیشه لحظه باران…” را از سایت بیپ‌تونز تهیه کنند و آلبوم هم‌چنین در پلت‌فرم‌های موسیقایی بین‌المللی مثل اسپاتیفای، اپل میوزیک و … قابل شنیدن است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=30068

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا