کنسرتموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

اعلام برنامه‌های دومین دوره کنسرت آنلاین موسیقی ایرانی

به گزارش کامینگ سون موزیک: جدول اجراهای دومین دوره کنسرت آنلاین موسیقی ایرانی که قرار است در تالار رودکی برگزار شود منتشر شد.

جدول اجراهای دومین دوره کنسرت‌های آنلاین موسیقی ایرانی توسط ستاد برگزاری این رویداد موسیقایی منتشر شد. دومین دوره کنسرت آنلاین موسیقی ایرانی با حمایت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد رودکی از ۲۷ تا ۳۰ آذر به مدت ۴ شب و هر شب ۲ سانس در تالار رودکی برگزار می‌شود.

این دوره از اجراها به موسیقی سازی و بی‌کلام اختصاص دارد و علاقه‌مندان می‌توانند این رویداد را از طریق صفحه اینستاگرام بنیاد رودکی، هفدانگ و سایت تیوال به صورت همزمان مشاهده کنند. با توجه به محدودیت‌های زمانی اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا در رابطه با ممنوعیت تردد شبانه بعد از ساعت ۲۱ در شهر تهران، این مجموعه کنسرت‌ها ضبط شده و در زمان مقرر طبق اعلام جدول برای علاقه‌مندان به صورت رایگان پخش می‌شود.

اولین دوره این کنسرت‌ها از ساعت ۲۱ روزهای شانزدهم تا بیستم مرداد سال جاری از محل تالار رودکی تهران پیش روی مخاطبان قرار گرفت که در این دوره کنسرت آنلاین تمرکز بر روی موسیقی ردیف_ دستگاهی و به اجراهای گروه نوازی با کلام اختصاص داشت.

پیش از این خوانندگان و گروه‌هایی چون کیهان کلهر، علیرضا قربانی، همایون شجریان، روزبه نعمت‌اللهی، پرواز همای، وحید تاج، کیوان ساکت، سینا سرلک، گروه لیان بوشهر، گروه رستاک، حامد همایون، ارکستر سازهای ملی ایران، ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر ملی ایران، سامان احتشامی، علی زندوکیلی، گروه دال، گروه داماهی، حمید حامی، فرزاد فرخ، گروه گیل و آمارد، اشوان، رضا یزدانی، مهدی یغمایی، حمید عسگری در روزهای کرونایی کنسرت آنلاین برگزار کرده‌اند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=29015

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا