بیوگرافیموسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

با امین رستمی و آثارش آشنا شوید

به گزارش کامینگ سون موزیک:  مدت‌هاست که بازار آهنگ‌های پاپ، داغ و پرهیجان دنبال می‌شود و هر روز یک استعداد جدید با سبکی نو، آهنگی تازه به بازار عرضه می‌کند که تا مدت‌ها در میان طرفداران این سبک موسیقی ماندگار می‌شود. امین رستمی یک استعداد خاص و یکی از خواننده‌های خوب موسیقی ماست که با خواندن از عشق به شهرت رسیده است. صدای زیبا و مخملی رستمی، هماهنگی خوبی با ترانه‌ها و سبک موسیقی که انتخاب کرده، دارد. با او بیشتر آشنا شویم.

تولد و کشف استعداد

امین رسمتی خواننده خوش صدای موسیقی پاپ کشورمان زاده شهر زیبای اصفهان است. او در ۶ شهریور سال ۱۳۵۹ در محله حکیم در نصف جهان چشم به دنیا گشود. پدرش کارمند بازنشسته بانک و مادرش معلم هستند و به جز امین دو دختر به نام‌های آمنه و مهسا نیز دارند. استعداد امین در زمینه موسیقی از همان کودکی خودش را نشان داد. او در دوران دبستان در گروه سرود مدرسه عضو ثابت بود و از سن ۱۵ سالگی به دنبال عشق و استعدادش رفت. امین از همین زمان شروع به یادگیری اصول موسیقی و نوشتن نت کرد. امین رستمی فارغ التحصیل رشته زیست‌شناسی بیوشیمی از دانشگاه آزاد اصفهان است. رشته‌ای که کاملا با ذوق و قریحه خوانندگی او متفاوت بود. بعد از اتمام تحصیل به تهران مهاجرت کرد و از ۲۳ سالگی رسما وارد دنیای موسیقی شد و خوانندگی را به صورت حرفه‌ای آغاز کرد. یکی از مواردی که از همان ابتدا رستمی به آن توجه ویژه‌ای داشت مهندسی صدا و کار بر روی ملودی، میکس و گاهی ترانه‌‌ی آهنگ‌های خود، بوده است. او تمام عشق و احساس خود را در لابه‌لای نت‌های موسیقی خود به هوادارانش هدیه می‌کند.

امین رستمی خواننده‌ای که این روزها با خواندن از عشق به شهرت رسیده است.

آهنگ‌های امین رستمی

سال ۱۳۷۸ برای امین رستمی یک تاریخ به یاد ماندنی است. او در این سال با همکاری شرکت آوای نکیسا، اولین آلبوم رسمی خود را به نام “یاد چشمات” روانه بازار موسیقی کرد. در اردیبهشت ۱۳۸۹، آلبوم “هشت” به مناسبت تولد علی ابن موسی الرضا(ع)، با همکاری خواننده‌های خوب کشورمان منتشر شد. امین رستمی در این آلبوم با قطعه “دلم گرفته” حضور داشت. امین رستمی در این آلبوم در کنار رضا صادقی، رضا یزدانی، حمید حامی، بابک جهانبخش، علیرضا شهاب و علی اصحابی هنر نمایی کرد. پس از این دو فعالیت، امین رستمی آلبومی منتشر نکرده و تنها به اجرای تک آهنگ‌های زیبا و پرطرفدار پرداخته است. ریتم آهنگ‌های او ملایم و عاشقانه است. امین رستمی در بسیاری از کارهای جدیدش با موسسه فرهنگی هنری آوای سرمد همکاری کرده است. امین رستمی پیج اینستاگرام پرطرفداری دارد که تمامی آهنگ‌های جدید، احساسات و حرف‌های خود را با طرفدارانش در این صفحه به اشتراک می‌گذارد. از معروف‌ترین کارهای امین رستمی باید به ” عشق کمیاب”، “نبار بارون”، “نفسم رفت”، “دلتنگتم”، “یار نبودی”، “دلبر”، “عزیزم”،”ای باورم”، “حیف”، “عشق جان”، “کاشکی امروز هوا بارونی نبود”، “بی هوا” و “عشق دلم” اشاره کرد. “عشق کمیاب” آخرین قطعه‌ای است که امین در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرامش منتشر کرده و نام این قطعه را با نظرسنجی از طرفدارانش انتخاب کرده است. رستمی، ملودی بیشتر آهنگ‌هایش را خودش می‌سازد. یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین کارهای امین رستمی ترانه “بارون هواتو داره” است که در میان طرفداران موسیقی پاپ، جایگاه خاصی دارد. امین رستمی علیرغم داشتن طرفدارهای زیاد، خواننده بسیار کم کاری است. خودش دلیل این کم کاری را کمال‌طلبی می‌داند و می‌گوید که ترجیح می‌دهد کم کار کند ولی ماندگار.

طرفداران امین رستمی در انتظار انتشار قطعات جدید و اجرای کنسرت از این خواننده دوست داشتنی هستند.

کنسرت‌های امین رستمی حال و هوای خاصی دارند.

اوقات فراغت امین رستمی

امین رستمی بیشتر زمانش را صرف موسیقی می‌کند و شاید زمان فراغت خاصی نداشته باشد. اما او در مصاحبه‌هایش می‌گوید که در اوقات محدود فراغتش کتاب می‌خواند و به سفر نیز علاقه فراوانی دارد. او در کنار موسیقی، به ورزش نیز پرداخته است. رستمی در رشته شنا، مقام استانی دارد. او علاوه بر شنا، در رشته بسکتبال نیز فعالیت کرده و علاوه بر این، در زمان نوجوانی، در تیم فوتبال نوجوانان بانک صادرات نیز فوتبال بازی کرده است. رستمی به گفته خودش تا حدود زیادی به زبان عربی و انگلیسی مسلط است. او با بسیاری از سازهای موسیقی آشناست اما گیتار را به خوبی می‌نوازد. صدای ملایم گیتار پاپ و هیجان گیتار الکتریکی در تمامی خطوط موسیقایی امین رستمی جریان دارد. امین رستمی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=28025

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا