موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

اهدای نشان درجه یک هنری به پیشکسوت موسیقی قوچان

به گزارش کامینگ سون موزیک: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قوچان از اهدای نشان درجه یک هنری به حسین عزیزی‌پور، پیشکسوت موسیقی این شهرستان، خبر داد.

حمید ضیایی با بیان این خبر اظهار کرد: شورای عالی ارزشیابی هنرمندان کشور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گواهینامه درجه یک هنری را به خاطر سال‌ها تلاش و کوشش در عرصه موسیقی نواحی و آواز محلی خراسانی به حسین عزیزی‌پور، خواننده و هنرمند پیشکسوت موسیقی مقامی شهرستان قوچان، اعطا کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قوچان افزود: پیش از این، استاد علیرضا سلیمانی علی‌آبادی و استاد علی غلام‌رضائی آلمه جوقی در حوزه تخصصی دوتار خراسان گواهینامه درجه یک هنری را دریافت کرده بودند و استاد حسین عزیزی‌پور سومین هنرمند قوچانی در رشته موسیقی است که نشان درجه یک هنری دریافت کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، وی خاطرنشان کرد: همچنین از سوی معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از این استاد گران‌قدر تقدیر به عمل آمد.

گواهی درجه یک هنری بالاترین درجه هنری است که توسط شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به هنرمندان اعطا می‌گردد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=27918

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا