موسیقیموسیقی ایران

در روزهای کرونایی «باد خزان» منتشر شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: قطعه «باد خزان» با صدای «مهدی مرتضایی» آهنگساز و نوازنده سنتور به فاصله اندکی از آخرین فعالیت وی در موسیقی فیلم جدید مهرجویی منتشر شد.

قطعه «باد خزان» آخرین ساخته مهدی مرتضایی در این دوران سخت و طاقت فرسای شیوع کرونا حرف دل او و هنرمندان عرصه موسیقی و مردم ایران است گویی آهنگساز با تمام وجود آنچه در ذهن زیبایی پرداز خود از این روزهای سخت دریافته را به زبان موسیقی ترجمه کرده است.

این اثر را باید نوعی همذات پنداری هنرمند با مردم کشورش در این روزهای سخت دانست که در واگویه ها و درد دلهایش، دست روی مشکلات و دغدغه ها و بی حوصلگی هایی میگذارد که عینا برای ما هم همانها وجود دارد، گویی آهنگساز از درون ما کاملا آگاه است.

این قطعه با آهنگسازی، خوانندگی و ترانه سرایی «مهدی مرتضایی» و با پیانو کومپوزیتور و نوازندگی «احمد میرمعصومی» خلق شده است.

احمد میرمعصومی همچنین صدابرداری و میکس و مستر «باد خزان» را انجام داده است.

مرتضایی اجرای کنسرت‌های متعدد و همکاری باگروههای ماه و خورشید به سرپرستی «مجید درخشانی» همکاری و اجرای کنسرت با «بیژن کامکار» و اجرای کنسرتهای متعدد بهمراه گروه ترنم درکشورهای مختلف اروپایی ازجمله سوئد و نروژ و به تازگی پارت سنتورنوازی فیلم «لامینور» بیست و هفتمین فیلم بلند سینمایی داریوش مهرجویی کارگردان سینمای ایران با موسیقی «کریستف رضاعی» را در کارنامه هنری خود دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=27849

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا