موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی حق الناس است

به گزارش کامینگ سون موزیک: محمدگلریز خواننده انقلابی موسیقی ایران که به علت ابتلا به کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برد گفت: کرونا غافلگیر می‌کند و رعایت شیوه‌نامه‌ها برای همه ما واجب و در حکم حق الناس است.

محمد گلریز خواننده موسیقی حماسی و خواننده آثار ماندگار دوران دفاع مقدس به ویروس کرونا مبتلا شده است. این هنرمند موسیقی که امروز دهمین روز قرنطینه خانگی خود را بعلت ابتلا به ویروس کرونا سپری می کند  گفت: متاسفانه همه خانواده درگیر این ویروس شده ایم و باید بگویم که این ویروس به شدت غافلگیر کننده و خطرناک است. ما همواره در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نهایت دقت و وسواس را داشتیم اما بر اثر یک بی احتیاطی امروز تمام اعضای خانواده درگیر این بیماری شده و همگی در قرنطینه خانگی به سر می‌بریم.

این هنرمند افزود: همه مردم ما باید بدانند که اگر بر اثر هر نوع بی احتیاطی باعث انتقال و ابتلای دیگران به این بیماری سخت بشویم در حقیقت حق الناس را رعایت نکرده ایم. و باید بدانیم که ابتلا به این ویروس به راحتی صورت می گیرد و کافیست لحظه ای غفلت کنیم.

گلریز خاطر نشان کرد: من امروز دهمین روز قرنطینه خانگی خود را سپری می کنم اما بعد از همین مدت با مراجعه به بیمارستان و انجام سی تی اسکن ریه مشخص شد که هنوز بیش از ۱۵ درصد از ریه من درگیر است به توصیه پزشکان باید بیست روز دیگر را در قرنطینه خانگی و تحت نظر باشم و خوشبختانه به تشخیص پزشکان نیازی به بستری شدن در بیمارستان ندارم.

وی افزود: وظیفه خود می‌دانم که به ملت شریف و مهربان ایران اعلام کنم که ابتلا به کرونا بسیار ساده است اما تحمل آن بسیار سخت است. احساس ضعف و لرز شدید و بدن درد دارم و گاهی حتی حوصله صحبت کردن هم ندارم.

گلریز در پایان خاطرنشان کرد: این بیماری با کسی شوخی ندارد و من از همه مردم می خواهم در رعایت اصول ایمنی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی نهایت دقت و وسواس را به خرج بدهند. و سلامتی همه بیماران را از درگاه خداوند متعال طلب کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=27724

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا