هنرمندان

داستان زندگی «مایکل جکسون» روی پرده سینما می‌رود

به گزارش کامینگ سون موزیک: «گراهام کینگ» تهیه‌کننده آمریکایی حق ساخت یک فیلم بلند سینمایی بر اساس زندگی «مایکل جکسون» را از بنیاد این خواننده مطرح و پرحاشیه دریافت کرده است.

انتظار می‌رود این فیلم به زندگی «جکسون» از زمان ورود به دنیای موسیقی در دوران کودکی تا تبدیل شدن به یک ستاره جهانی و در نهایت مرگ او در سال 2009 در سن 50 سالگی بر اثر مصرف بیش از حد داروهای آرام‌بخش بپردازد.

«جان لوگان» نگارش فیلمنامه فیلم زندگی‌نامه «مایکل جکسون» را بر عهده خواهد داشت.

«گراهام کینگ» سال گذشته تهیه‌کنندگی مستند «راپسودی بوهمی» درباره زندگی «فردی مرکوری» خواننده آمریکایی که در سال 1991 بر اثر ابتلا به ایدز درگذشت را نیز بر عهده داشت.

این فیلم در نهایت موفق به کسب چهار جایزه اسکار از جمله بهترین بازیگر مرد (رامی مالک) شد و به فروش 900 میلیون دلاری در گیشه جهانی دست یافت.

گفته می‌شود قرار نیست این فیلم بلند تصویری بدون حاشیه از زندگی «مایکل جکسون» ارائه دهد. «جکسون» در سال 1994 و 2005 میلادی دوبار به اتهام کودک آزاری محاکمه شد اما در نهایت بی‌گناه معرفی شد.

امسال نیز مستند برنده جایزه امی «ترک ناکجاآباد» درباره «مکایکل جکسون» رونمایی شد و در آن دو مرد درباره تجربه آزار و اذیتشان توسط «جکسون» در دهه 90 میلادی صحبت کردند که این مستند با واکنش‌ جدی خانواده «جکسون» نیز رو به رو شد و آنها این مستند را فاقد اعتبار معرفی کردند.

قرار است یک نمایش موزیکال نیز درباره «مایکل جکسون» از جولای 2020 در برادوی به روی صحنه برود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=2674

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا