موسیقیموسیقی ایران

هنرمندان نواحی به مردم معرفی نمی‌شوند

به گزارش کامینگ سون موزیک: سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران سه‌شنبه ۱۳ آبان ماه با اجرای بخش آنلاین به پایان رسید، اما درددل هنرمندان این حوزه تازه شروع شده است. حبیب‌الله قادر آتشگر از چهره‌های سرشناس موسیقی نواحی سیستان و سرپرست گروه موسیقی «حسینا» بر این نظر است که برگزاری جشنواره موسیقی نواحی برای هنرمندان موسیقی اقوام کمک مهمی است.

او معتقد است در حالت عادی هنرمندان نواحی به مردم معرفی نمی‌شوند و توجه خاصی به آنها صورت نمی‌گیرد ولی اگر این گونه جشنواره‌ها حداقل سالی دو بار هم برگزار شوند، باعث دلگرمی هنرمندان خواهد ‌شد. آتشگر که در جشنواره‌های مختلف موسیقی داخلی و خارجی شرکت داشته در ادامه به ایسنا گفت: هنرمندان هرگز فراموش نمی‌شوند ولی کسانی که در وزارت ارشاد هستند و مسئولیت فرهنگی دارند باید بدانند که هنرمندان نواحی منبع درآمدی ندارند و کارشان هنر آنها است.
اما در حاشیه برگزاری این جشنواره استاد محمدتقی محیط و استاد حسین علی حسینی که به همراه استاد محمد عزیزی (از گروه شاهسون) در مسیر بازگشت از شهر کرمان به سمت محل سکونت‌شان در شهر ساوه دچار سانحه رانندگی شدند. محمدحسین محمدی‌فشارکی (معاون اداره‌کل ارشاد استان اصفهان) در گفت و گو با مهر از تلاش برای رسیدگی این هنرمندان که در اصفهان بستری هستند خبر داد: خوشبختانه شرایط آقای علی‌حسینی بهتر است و به لطف خدا خطر را رد کرده‌اند. اما استاد محمدتقی محیط به ‌دلیل شکستگی استخوان جمجمه‌شان هنوز تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند. تیم پزشکی بیمارستان بسیج شده‌اند تا روند درمان پیگیری شود. امیدواریم در روزهای آینده اتفاقات خوبی بیفتد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=26682

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا