موسیقیموسیقی ایرانهنرمندان

تصاویری از جنیفر لوپز و ست لباس‌هایش با طلا و جواهر

به گزارش کامینگ سون موزیک: جنیفر لوپز در بهره‌گیری از زیورآلات طلا با لباس‌هایی به رنگ بژ و یا طلایی بیشتر استفاده می‌کند و جلوه زیبایی از خود به نمایش می‌گذارد.

یکی از پر سروصداترین سلبریتی‌های آمریکایی با نام جنیفر لین لوپز و نام مستعار جِی لو (زاده ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹) در زمینه خوانندگی و بازیگری و نیز رقصندگی شهرت زیادی دارد.

در زمینه طراح مد نیز معروف است. بیشتر زیورآلات خود را با سبکی خاص طراحی کرده و با لباس هایش ست می‌کند، این موضوع بسیار مورد توجه مدگرایان امروزی قرار گرفته است. ترکیب طلا و الماس در گوشواره‌های گرد و یا گردنبند خاص ماری شکل و نیز ترکیب نقره و الماس با لباس‌های همرنگ آن جلوه خاصی به تیپ این سلبریتی بخشیده است همچنین او در طراحی زیور آلات خود از ترکیب نقره و بدلی جات نیز استفاده می کند و دستبندهایی با طرح های نوین و جالب را با لباس هایی به رنگ سفید و یا نقره‌ای ست می‌کند.

مجله دکوریکور نوشت جواهرات و رنگ لباستان در ایجاد یک هارمونی مناسب است به عنوان مثال لباس مشکی یا کبود با جواهرات طلایی و رنگ‌های تیره بهتر دیده می شود و نیز جواهراتی که سنگ هایی به رنگ قرمز یا زرد متمایل به نارنجی و یا تناژ گرم دارند با لباس های رنگ سرد مثل آبی، سبز، بنفش جلوه بهتری پیدا می کنند.

SANTA MONICA, CALIFORNIA – FEBRUARY 08: Jennifer Lopez attends the 2020 Film Independent Spirit Awards on February 08, 2020 in Santa Monica, California. (Photo by Toni Anne Barson/WireImage)

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=26577

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا