موسیقی ایران

بازگشت شهرام شکوهی به صحنه بعد از عمل جراحی

به گزارش کامینگ سون موزیک: شهرام شکوهی خواننده پاپ کشورمان کمی از استیج و اجرای کنسرت فاصله گرفته است. او مدتی پیش به دلیل عمل جراحی قلب کمی از فضای موسیقی دور شد. شکوهی آن زمان در گفت‌وگو با خبرنگار ما به احتمال خداحافظی خود از دنیای موسیقی اشاره کرد؛ صحبت‌های شکوهی طرفدارانش را نگران کرد. چند وقت بعد از آن، شکوهی عمل قلب انجام داد که موفقیت آمیز بود.

خواننده آلبوم «مدارا» در این باره، گفت: این روز‌ها مشغول تولید چند تک آهنگ هستم. البته بخش اصلی تولیداتم در نیمه دوم سال ۹۸ مربوط به آماده کردن، آلبوم است و هنوز تولید آن به پایان نرسیده است. احتمالا به زودی آلبوم آماده خواهد شد و برای گرفتن مجوز به دفتر موسیقی وزارت ارشاد می‌رود. در نظر داریم که آلبوم در سال ۹۸ منتشر شود، اما ممکن است تأخیر در مراحل نهایی ایجاد و انتشار آن به سال بعد موکول شود.

شهرام شکوهی درباره برگزاری کنسرت اظهار کرد: فعلاً برنامه‌ای برای اجرای کنسرت در داخل کشور ندارم. تصمیم دارم ابتدا آلبوم و تک آهنگ‌ها را آماده و منتشر کنم؛ سپس سراغ اجرای صحنه بروم. البته با مدیربرنامه‌ام می‌خواهیم، تور کنسرت در خارج از کشور بگذاریم. در این خصوص برنامه ریزی‌هایی انجام دادیم، اما هنوز چیزی قطعی نیست.

شکوهی جزو معدود خوانندگانی بود که کنسرت‌هایی با قیمت ارزان برگزار کرد. برای این کار او از دستمزد خودش صرف نظر کرد.

او درباره ادامه این کنسرت‌ها در ادامه فعالیت‌های هنری اش گفت: ما دوست داریم روند اجرای صحنه‌ای با بهای بلیت ارزان را ادامه دهیم، اما متاسفانه متولیان فرهنگی از ما حمایت نکردند. حتی مسئولی برای ادامه این روند با ما تماس نگرفت.

شهرام شکوهی در پایان از بهبود اوضاع جسمانی اش خبر داد و افزود: خدا را شکر اوضاع قلبم بهتر است. با وجود دو عمل قبلی، دو گرفتگی دیگری نیز وجود دارد که در جراحی بعدی ان شاء الله مرتفع خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=2540

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا