رویدادموسیقی ایرانهنرمندان

اهالی موسیقی در نمایش «نیمه تاریک ماه»

با معرفى بهزاد عمرانى و سیاوش صفاریان پور، فهرست هفت بازیگر نیمه تاریک ماه کامل شد. این نمایش از ٢۴ مهرماه هر شب ساعت در تالار حافظ روى صحنه خواهد رفت.
به گزارش کامینگ سون موزیک، هانا کامکار،نیکى مظفرى، سام کبودوند، جواد مولانیا، و المیرا دهقانى، پنج بازیگر دیگر این نمایش اجتماعى و روانشناسانه هستند. به گزارش روابط عمومی نمایش «نیمه تاریک ماه»، بهزاد عمرانى، خواننده گروه بمرانى و سیاوش صفاریان پور، مجرى و کارگردان تلویزیون با بازى در این اثر وارد عرصه بازیگرى مى‌شوند. بهزاد عمرانى، خواننده گروه بمرانى آلبوم هاى موفقى مثل «مخرج مشترک» و «گذشتن و رفتن و پیوستن» را در کارنامه خود دارد. سیاوش صفاریان پور نیز پیش از این مجرى و کارگردان برنامه تلویزیونى پر مخاطب «آسمان شب» بوده است. هانا کامکار، در سال‌هاى گذشته بازیگرى در نمایش‌هاى پرفروشی به کارگردانی محمد رحمانیان، پرى صابرى و کیومرث مرادى را به عهده داشته است. او در سال ٩٣ براى بازى و خوانندگى در نمایش «موسیقی-نمایش ترانه‌های محلی» به کارگردانی محمد رحمانیان، مدالیون و لوح بازیگر زن برگزیده سال ۱۳۹۳ را کسب کرده است.
لازم به ذکر است داود بنى اردلان نمایش‌نامه «نیمه تاریک ماه» را براساس فیلمنامه فیلم ایتالیایى «غریبه‌هاى کامل» اثر پائولو جنووس به نگارش در آورده است. همچنین پیش فروش بلیت این نمایش از روز جمعه، ١٩ مهرماه آغاز مى شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=2087

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا