دسته‌بندی نشدهرویداد

آدمک 25 مهر در خانه موزه بتهوون

جمعه 25 مهرماه، هفتادمین نشست تخصصی گذر موسیقی با حضور گروه آدمک در خانه-موزه بتهوون برگزار می‌شود.

به گزارش کامینگ سون موزیک، گروه «آدمک» از سال ۱۳۹۰ خورشیدی، با همراهی گروهی از دانش‌آموختگان دانشکده‌ی کارل اُرف دانشگاه موتسارتِئوم (سالزبورگ – اتریش)، با هدف گسترش آگاهی و بسترسازی مناسب برای افزایش مهارت‌های مربیان موسیقی کودک، فعالیت خویش را آغاز کرد.

این گروه تلاش کرده‌ است با دیدی باز و ذهنی پذیرا، شیوه‌های نوین آموزش موسیقی را بررسی کند و فضایی مناسب را جهت تبادل اطلاعات و اندیشه‌ها، میان مربیان موسیقی در سراسر کشور فراهم آورد.

تهیه، تولید و تکثیر آثار صوتی‌-تصویری موسیقایی حوزه‌ی کودک و نوجوان، گردآوری کتاب و مقاله‌های مرتبط با موسیقی کودک، ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ای، انجام فعالیت‌های مطالعاتی و کارگاهی در زمینه‌ی موسیقی کودک، برگزاری اجراهای صحنه‌ای و هم‌چنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی در شهرهای مختلف ایران از مهم‌ترین فعالیت‌های آدمک به شمار می‌رود.

«آدمک» پس از ثبت رسمی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۹۳ به عنوان مؤسسه‌ی هنری «پندار پویای آدمک» موفق شد تا با کسب شرایط و تایید صلاحیت لازم توسط همایشگاه جهانی اُرف-‌شول‌وِرک در سال ۱۳۹۴ با عنوان رسمی «انجمن اُرف-شول‌وِرک ایران» معرفی شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=1999

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا