تهرانموسیقی ایرانهمایش

قدردانی از هوشنگ کامکار در دهمین همایش یک کانون ادبی

سجاد عزیزی آرام مدیر کانون ادبی زمستان با اشاره به برگزاری دهمین همایش بزرگ شعر و موسیقی گفت: این همایش با حضور شاعران و ترانه‌سرایان نام‌آشنای کشور به‌منظور تجلیل و بزرگداشت استاد هوشنگ کامکار و معرفی آثار برتر شعر و موسیقی به مخاطبان خود برگزار می‌شود.

به گزارش کامینگ سون موزیک، وی افزود: دهمین همایش بزرگ شعر و موسیقی با حضور شاعران و ترانه‌سرایان، ازجمله شمس لنگرودی، مصطفی رحماندوست، عبدالجبار کاکایی، عبدالرضا رادفر، رضا رفیع، بیژن ارژن، حمیدرضا شکارسری، سعید بیانکی، سینا بهمنش، مجید معارف وند ، امیرارجینی، سیدحسین متولیان و با اجرای موسیقی گروه نی بانگ به خوانندگی بیژن کامکار، گروه موسیقی کوارتت و گروه کُر نیاوران با رهبری مهدی جاور برپا خواهد شد.

عزیزی آرام ادامه داد: شرکت در این همایش رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای رزرو کارت ورود از پنجشنبه ۲۴ مردادماه ساعت ۱۲ ظهر در سامانه «زمستانی‌ها» ثبت‌نام و کارت ورود به همایش را دریافت نمایند، کسانی که عضو سایت زمستانی‌ها نیستند برای دریافت کارت ورود عضو سایت شده و در تاریخ و ساعت مشخص‌شده برای دریافت کارت ورود اقدام کنند.

استاد فرهاد فخرالدینی، کامبیز روشن روان، لوریس چکناواریان، کیخسرو پورناظری، شهرام ناظری، محمدرضا درویشی و حمیدرضا نوربخش مهمانان ویژه این همایش هستند و خانواده ی بزرگ کامکارها در این مراسم حضور خواهند داشت.

این همایش  روز یکشنبه ۲۷ مردادماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۷ در تالار ایوان شمس واقع در میدان فاطمی، خیابان شهید گمنام، ابتدای بزرگراه کردستان برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=1866

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا