کنسرت شهرستانموسیقیموسیقی ایران

میلاد عمرانلو از برنامه‌های گروه آوازی تهران می‌گوید

به گزارش کامینگ سون موزیک : سرپرست گروه آوازی تهران می‌گوید اگر وضعیت جامعه به حالت عادی بازگردد، تور کنسرت‌های گروه در شهرستان‌ها از شمال کشور آغاز می‌شود.

میلاد عمرانلو سرپرست گروه آوازی تهران درباره فعالیت‌های خود و گروهش  گفت: در چند وقت اخیر چند اجرای کوچک داشتیم که یکی از آن‌ها در شهر کتاب فرشته بود. برنامه ما این بود که در شهرهای مختلف ایران روی صحنه برویم، اما به خاطر شیوع بیماری کرونا در کشور برنامه‌های خود را لغو کردیم.

او ادامه داد: قطعاً تا پایان سال اجرایی نخواهیم داشت تا وضعیت به روال سابق بازگردد. در حقیقت کرونا همه چیز را تحت تأثیر خود قرار داده و هنر نیز از این مسئله مستثنا نیست. قطعاً اگر وضعیت جامعه به حالت عادی بازگردد کنسرت‌های شهرستان خود را از شمال کشور آغاز خواهیم کرد.

عمرانلو افزود: ما جدا از بحث کنسرت‌ها مشغول ضبط دو کار از دو آهنگساز بزرگ هستیم و این کارها در حال حاضر مرحله ضبط را پشت سر می‌گذرانند. یکی از این کارها اثری هندی است از احسان مطوری که به زبان هندی توسط ارکستر آوازی تهران ضبط و ساخته شده که قرار است به‌صورت بین‌المللی نشر و پخش آن صورت بگیرد. کار دیگر اثری از استاد حسن کسائی است که به سفارش پسر این استاد به‌صورت خصوصی ساخته می‌شود. به‌زودی مرحله ضبط این کار شروع می‌شود. تمرین تنظیم آن در دستگاه بیات اصفهان انجام شده است.

سرپرست گروه آوازی تهران درباره انتشار آلبوم گفت: ما برای انتشار آلبوم تمایل داریم و استقبال می‌کنیم، اما مسائل مالی سر راه ما است و نیاز به یک ناشر داریم.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=8911

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا