جشنواره موسیقی ایرانرویدادهمایش

جشنواره ملی موسیقیایی عکاسان هنراول بود بدلیل شروع کرونا به تعویق افتاد

به گزارش کامینگ سون موزیک: به دنبال تعطیلی رویدادهای فرهنگی و هنری امروز نیز در اطلاعیه هایی از لغو جشن سالانه موسیقی ما و اولین جشنواره ملی موسیقیایی عکاسان هنراول هستیم.

عکسها در قرنطینه

از دیگر رویدادهای مرتبط با حوزه هنرهای تجسمی و موسیقی اولین جشنواره ملی موسیقیایی عکاسان هنراول بود که بدلیل شروع کرونا به تعویق افتاده است.

دبیر اولین جشنواره ملی موسیقایی «عکاسان هنر اول» در این باره گفت: جشنواره موسیقایی «عکاسان هنر اول» را به دلیل بیماری کرونا و رعایت بهداشت عمومی به تعویق انداختیم و مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره عکس «عکاسان هنر اول» نیز با موضوع معرفی آثار برتر عکاسان خبری عرصه موسیقی تمدید شد.

محمدرضا علیزاده با اعلام این خبر افزود: طبق تصمیم شورای سیاستگذاری جشنواره، هنرمندانی که از حوزه عکاسی در آثار موسیقی فعال بوده اند تا پایان اسفندماه سال ۹۸ فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره که به همت پایگاه خبری آوا تصویر و اداره کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود ارسال نمایند.

شایان ذکر است تا پیش از این متقاضیان، تا پایان بهمن ماه فرصت حضور در جشنواره را داشتند که نظر به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت بهداشت عمومی و حجم قابل توجه اجرای آثار صحنه ای در روزهای پایانی سال و بنا به درخواست متقاضیان حضور در جشنواره و کنسرت های پیش رو در اسفند، مهلت ارسال آثار تا پایان اسفندماه سال جاری تمدید شده است.

یوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته (آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و براساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی، تاکنون ۷۸ هزار و ۸۶۶ نفر به این ویروس مبتلا شده و ۲ هزار و ۵۹۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند که بیشتر آنان در چین بوده‌اند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس آخرین آمار، تعداد تلفات بیماری کرونا در ایران را ۱۲ و تعداد مبتلایان را ۶۴ نفر اعلام کرد.

این بیماری اگرچه واکسن و درمان خاصی ندارد اما قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به این کرونا جلوگیری کرد؛ مردم باید از تردد و تماس‌های غیرضروری و حضور در اجتماعات پرهیز کنند، فاصله منطقی را با همه افراد (یک متر) رعایت کرده و روبوسی و دست دادن‌ را کنار بگذارند.
همچنین افرادی که علائم سرماخوردگی دارند، در منزل بمانند، به سرعت مراقبت‌های درمانی را از طریق پزشکان انجام دهند و با سایر افراد تماس نداشته باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=8856

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا