آلبومآلبوم ایرانموسیقی

آلبوم “پالیز 2” در راه انتشار است

به گزارش کامینگ سون موزیک: در آلبوم جدید گروه پالیز قطعاتی از رکن‌الدین مختاری به‌صورت دونوازی کمانچه و تنبک در دستگاه چهارگاه اجرا شده است.

ستار خطابی نوازنده سازهای کوبه‌ای و عضو گروه موسیقی پالیز درباره تازه‌ترین فعالیت‌های این گروه به هنرآنلاین گفت: آلبوم “پالیز 2” را تا قبل از پایان سال روانه بازار می‌کنیم. این کار ادامه “پالیز” اولین آلبوم ما است که سال گذشته منتشر شد.

وی افزود: تمرکز ما در آلبوم “پالیز 2” بر موسیقی بی‌کلام است و سعی کرده‌ایم با نگاهی متفاوت و نو قطعاتی از رکن‌الدین مختاری آهنگساز معاصر موسیقی کلاسیک ایرانی را به‌صورت دونوازی کمانچه و تنبک در دستگاه چهارگاه اجرا کنیم. این آلبوم شامل سه قطعه مختاری شامل پیش‌درآمد، ضربی و رنگ است. یک قطعه نیز از علینقی وزیری مؤثرترین موسیقیدان معاصر ایران اجرا کرده‌ایم.

این نوازنده اضافه کرد: در این آلبوم همچنین کیخسرو مختاری به‌عنوان نوازنده‌ کمانچه و بنده در مقام نوازنده‌ تنبک و بندیر در دو ترک مجزا تک‌نوازی کرده‌ایم.

پالیز 2​

آلبوم “پالیز 2” با همکاری نشر خنیاگران رامشگر پارسی منتشر می‌شود.

گروه پالیز بیش از 12 سال سابقه‌ اجرایی دارد و تاکنون کنسرت‌های متعددی از آثار آهنگسازان معاصر و متأخر موسیقی کلاسیک ایرانی را برگزار و 10 نماهنگ نیز منتشر کرده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=8771

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا