رویدادسالن‌های اجرا

تکلیف بلیت های خریداری شده توسط مردم چه می شود؟

به گزارش کامینگ سون موزیکمدیر سامانه بلیت فروشی تیوال در پاسخ به سوالات مردم مبنی بر تعیین تکلیف بلیت‌های تهیه شده‌شان در این هفته گفت: طی دو روز آینده در زمینه عودت بلیت یا جابه جایی زمان آن در هفته آتی اطلاع رسانی خواهد شد.وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته در اطلاعیه‌ای به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور تمامی سالن‌های فرهنگی کشور اعم از تئاتر، سینما و موسیقی را در هفته جاری تعطیل اعلام کرد.

محمد امرآبادی مدیرسامانه فروش بلیت «تیوال» یکی از بزرگترین سامانه‌های بلیت فروشی تئاتر در این زمینه و درباره تعیین تکلیف بلیت‌های خریداری شده مردم در این هفته به خبرنگار فارس گفت: ما تلاش می‌کنیم برای کسانی که بلیت رزرو کردند به میل خودشان این اولویت را قائل شویم که بلیت‌هایشان را به همان روز و صندلی و ساعتی که بلیت رزر کردند به هفته آتی منتقل کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که تکلیف کسانی که تمایل به حضور در هفته آتی ندارند، چیست، گفت:‌اگر کسانی باشند که مایل به حضور در سالن تئاتر در هفته آتی نباشند، هیچ مشکلی نیست ،‌هزینه بلیت تقدیمشان خواهد شد.

امرآبادی با تأکید براینکه مخاطبان این روزها قدری صبورانه به موضوعات نگاه کنند، افزود: هم امکان جابه جایی و هم امکان عودت پول ظرف یکی ـ دو روز آینده در سامانه بلیت فروشی‌ فراهم خواهد شد. این گزینه‌ها به زودی از طریق ایمیل و تلفن اعلام می‌شود.

وی اظهار داشت:‌ما یک خبری به شکل عمومی شب گذشته در سایت بارگزاری کردیم و اطلاعیه دادیم که کاربران عزیز و خریدان بلیت منتظر اقدام بعدی و پشتیبانی سایت باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=8719

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا