کنسرت شهرستانموسیقیموسیقی ایران

اجراهای تئاتر و موسیقی در سمنان برای جلوگیری از کرونا تعطیل شد

به گزارش کامینگ سون موزیک : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: برای جلوگیری از احتمال واگیر و گسترش ویروس کرونا در استان سمنان، هر گونه اجتماعات فرهنگی هنری چون تئاتر و موسیقی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت روز شنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: بر اساس تصمیم کارگروه بهداشت و درمان استان سمنان و به علت اینکه در استان های همجوار مانند قم و تهران مبتلایان ویروس کرونا گزارش شده است مقرر شد کلیه اجراها و اجتماعات فرهنگی- هنری زیر مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان سمنان تعطیل شود.

وی افزود: تمرین‌های گروه‌های هنری در مکان‌های مورد نظر برقرار است اما برای احتیاط بهتر است هنرمندان به صورت موقت از انجام آن نیز پرهیز کنند.

وی تاکید کرد: برای احتیاط تمامی اجراهای تئاتر، موسیقی، همایش و اجتماعاتی که افراد زیادی در آن حضور دارند تعطیل اعلام شده است و ممکن است برنامه هایی مانند اختتامیه هفته فیلم و عکس که قرار بود در ششم اسفندماه برگزار شود به زمان دیگری موکول شود.

یکی از برنامه‌های تعطیل شده در سمنان نمایش کودک «چوپان دروغگو» است که قرار بود عصر امروز در تالار آفتاب سمنان به روی صحنه رود که به علت احتیاط در بروز و گسترش ویروس کرونا تعطیل اعلام شد.

بنا بر کسب اطلاع خبرنگار ایرنا هم چنین مراسم رونمایی کتاب ناز قلم و ضرب المثل های سمنانی به مناسبت روز جهانی زبان مادری که امروز قرار بود در فرهنگسرای کومش برگزار شود نیز لغو شده است.

فرهنگسرای کومش و تالار آفتاب سمنان محل اصلی برگزاری برنامه های فرهنگی هنری و استقرار انجمن های هنری سمنان می باشند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=8627

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا