جشنواره موسیقی فجرکنسرت شهرستان

استقبال ۱۶ هزار نفر از جشنواره موسیقی فجر در گلستان

به گزارش کامینگ سون موزیک : عادله کشمیری شامگاه چهارشنبه در آیین اختتامیه این جشنواره در گرگان اظهار داشت: در این جشنواره ۲۸ گروه موسیقی در قالب ۳۵۰ هنرمند تولیدات خود را برای علاقه مندان اجرا کردند.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های این جشنواره، برگزاری اولین اجرای ارکستر صد نفره ۲ تارنوازی ترکمن بود.

کشمیری به رونق موسیقی در شهرهای استان اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته سه انجمن موسیقی در مناطق غرب، شرق و مرکز گلستان به ثبت رسید که امیدواریم این تلاش ها منجر به معرفی هر چه بهتر موسیقی اصیل این استان شود.

رییس انجمن موسیقی گلستان هم در این مراسم خواستار توجه بیشتر به موسیقی شد و گفت: اطلاع رسانی بهتر برنامه‌های موسیقی استان موجب حضور بیشتر شهروندان و در نتیجه حمایت از فعالان این بخش خواهد شد.

ابوذر اسماعیلی‌ثالث از برگزاری جشنواره تک‌نوازان استان در سال آینده خبر داد و یادآور شد: حضور پرشور گروه‌های آموزشگاهی، ارکستر بومی و کر بزرگ و ۲ تارنوازان با حضور بیش از صد هنرمند، از جمله ویژگی های این جشنواره بود.

پیش از برپایی آیین اختتامیه، فینال جشنواره ستاره‌های آواز گلستان در بخش پاپ برگزار شد.

همچنین گروه هامون به سرپرستی محمد نوری و گروه موسیقی محلی ایشگاه به سرپرستی محسن دماوندی و ارکستر بزرگ پالیزان به اجرای برنامه پرداختند.

در پایان این مراسم از عوامل برپایی جشنواره، سرپرستان گروه‌ها، داوران و برگزیده‌های جشنواره ستاره‌های آواز گلستان در بخش سنتی و پاپ تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=8450

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا