کنسرت پاپکنسرت شهرستانموسیقی

امیرحسین حسنی‌نیا در رشت کنسرت برگزار می‌کند

به گزارش کامینگ سون موزیک : امیرحسین حسنی‌نیا نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی به مناسبت بزرگداشت مولانا روز نهم اسفند ماه کنسرتی را در شهر رشت برگزار می کند.

امیرحسین حسنی نیا نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی پس از وقفه ای دو ماهه از کنسرتش در پردیس کوروش تهران روز نهم اسفند ماه به مناسبت بزرگداشت مولانا کنسرتی را در شهر رشت برگزار می کند.

وی درباره این اجرا گفت: کنسرت پیش روی ما در سالن رادی، تالار مرکزیِ شهر رشت خواهد بود که طی دو نوبت تقدیم مخاطبان و موسیقی دوستان این شهر می شود. در این کنسرت قطعاتی از ساخته های خودم را بر اشعار مولانا آماده کرده ام که با هنرنمایی تعدادی از دوستانم از جمله محمد حسین حسینی (فلوت. بانسوری)، محمد رضا حسینی (پیانو)، فرناز خاکی (پیانو ملودیکا)، علیرضا عمرانی (درامز)، محمود گلی (گیتار الکتریک) و جواد نورانی (دف) پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

امیرحسین حسنی نیا دانش آموخته رشته موسیقی است. او سالها در زمینه تلفیق پرفورمنس و موسیقی در حال تحقیق و اجراهای صحنه ای است. از آثار اجرا شده اش در داخل و خارج ایران می توان به اپرای «اینک شمس»، «مسافرت با آب»، «پروژه آقای سماع» با همراهی سماع قونیه و «از مولوی تا مولانا» اشاره کرد.

کنسرت پیش رو، نهم اسفند ماه ۱۳۹۸ طی دو نوبت ساعت های ۱۸ و ۲۰، در سالن خاتم شهر رشت برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=8337

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا