موسیقی ایران

خواننده محبوب احساساتی‌ها به اوج برمی‌گردد؟

به گزارش کامینگ سون موزیک: مازیار فلاحی که با خواندن برای سریال “قلب یخی” شناخته شد این روزها با فیلمی به نام “یادم تو را فراموش” بار دیگر سر زبان‌ها افتاده است.

دهه هفتادی‌ها، ژست‌دوست هستند. گیتارزدن‌های عاشقانه هم جزو یکی از ژست‌هایی بود که اواخر این دهه به فیلم‌های سینمایی وارد شد. در میان خواننده‌ها هم، برخی بیشتر از دیگران با این ساز مأنوس اند و اغلب آن‌ها را با گیتار می‌بینیم، مانند مازیار فلاحی. خواننده پاپ دهه پنجاهی که با خوانندگی و بازی در سریال “قلب یخی” در دهه 90، به شهرت رسید.

​به گزارش خراسان، سریال “قلب یخی” در سه فصل برای شبکه نمایش خانگی ساخته شد. استقبال از نوع اجرای ترانه‌های این سریال در فصل اول، باعث شد تا مخاطبان به اجرای محسن یگانه در فصل دوم اعتراض کنند و اجرای ترانه‌های دیگر فصل‌های دوم و سوم را دوباره مازیار فلاحی به عهده بگیرد. “دروغه”، یکی از همین قطعه‌های پرطرفدار قلب یخی بود. در ادامه بیشتر درباره این خواننده پاپ و رویکردی که در پیش گرفته است، خواهیم گفت.

“یادم تو را فراموش” یک آلبوم و یک فیلم

فیلم سینمایی “یادم تو را فراموش” به تازگی اکران شده اما محصول سال 94 است. گفته می‌شود فیلم نامه این فیلم بر اساس زندگی ناصر محمدخانی، فوتبالیست معروف و شهلا جاهد ساخته شده و به دلیل شکایت او، اکران فیلم طی این سال‌ها متوقف بوده است. به هر حال مازیار فلاحی در این فیلم نقش مکمل را برعهده دارد، آهنگ ساز موسیقی متن و البته این جا هم دست به گیتار است. علی عطشانی کارگردان این فیلم گفته است برای این نقش مکمل باید از یک سلبریتی استفاده می‌کردیم و چون این فیلم به شدت عاشقانه است و بیشتر آثار فلاحی این ویژگی را دارد، از او برای بازیگری و خوانندگی این فیلم استفاده شد. این همکاری تا جایی پیش رفت که مازیار فلاحی آلبومی به نام این فیلم ساخت؛ آلبوم “یادم تو را فراموش” در سال 96 منتشر شد اما فیلم پشت در اکران ماند.

یادم تو را فراموش

یک عاشقانه آرام برای احساساتی‌ها

مازیار فلاحی چهار آلبوم رسمی به نام‌های “قلب یخی”، “لعنت به من”، “ماه هفتم” و “یادم تو را فراموش” را در کارنامه دارد که همگی محصول دهه 90 هستند. فلاحی از آن دست خواننده‌هایی‌ است که ترانه‌سرایی، تنظیم و آهنگ سازی اغلب آثارش را خودش انجام می‌دهد. او یک کتاب داستان کوتاه هم دارد که وقتی نوجوان بود چاپ شد و یک مجموعه ترانه به نام “مجنون لیلی” که دو سال پیش، در نمایشگاه کتاب تهران از آن رونمایی کرد. لحن و آهنگ سازی آثار مازیار فلاحی، از او یک خواننده رمانتیک ساخته است که برای فضاسازی بیشتر، تکیه بر همین احساس دارد. او در اغلب آثارش همین سبک‌و‌سیاق را دنبال کرده و به همین دلیل است که در آثار یاد شده، بیشتر با یک خواننده احساس محور مواجهیم و مخاطبانش می‌دانند قرار است با شنیدن آثار او با چه سبکی مواجه شوند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=8161

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا