جشنواره موسیقی فجرکنسرت تهران

برنامه اجراهای ششمین روز جشنواره موسیقی فجر اعلام شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: امروز دوشنبه (۲۸ بهمن ماه) ۱۲ گروه اجرای خود را برای جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه خواهند برد.

تالار وحدت در سانس نخست (۱۸:۳۰) میزبان گروه کوبه‌ای و آوازی ودا به سرپرستی سودابه سالم است و در سانس دوم (۲۱:۳۰) گروه ارکستر چکاوک با همراهی رضا شایسته، مجید حسین خانی و سروش مظفری را میزبانی می‌کند.

تالار رودکی در سانس نخست اجرای گروه هوران به رهبری بهروز قماری و بامداد فلاحتی و در سانس دوم گروه کوارتت خلیج فارس به سرپرستی امین غفاری را در برنامه دارد.

فرهنگسرای نیاوران در سانس نخست نغمه‌گردان به رهبری احسان عبایی و محسن حسینی و در دومین سانس دو گروه همنوازان وداد به رهبری کیارش داوودی و منصور جمعه‌زاده و همنوازان فاخته به رهبری خشایار پارسا را میزبانی می‌کند.

سالن سوره هم در شب پنجم همراهی سه گروه را بر عهده دارد که گروه‌های آیشم با حضور ژاله احمدی و میثم شیخ‌نژاد و کادوس با حضور آرمین فریدی و هوشنگ بداغی سانس نخست و برگزیدگان جشنواره جوان سانس دوم را در اختیار دارند.

برج آزادی همچون شب‌های گذشته یک گروه تلفیقی را در سانس دوم میزبانی می‌کند و در شب پنجم میزبان گروه شیمشک به رهبری محمد حسین درابلو است.

میلاد نمایشگاه نیز دو سانس خود را به کنسرت آرون افشار اختصاص داده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=8152

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا