جشنواره موسیقی ایرانرویدادهمایش

ماجرای همکاری عجیب آهنگساز معروف با شرکت کننده عصر جدید

به گزارش کامینگ سون موزیک: چهار چراغ سفید، زندگی پارسا خائف را متحول کرد. اجرای یک قطعه کلاسیک در دور اول برنامه «عصر جدید» شگفتی داوران و تماشاگران را برانگیخت. همین باعث شد تا او مرحله به مرحله تا قسمت پایانی پیش برود و در نهایت با پشتوانه آرای مردمی به مقام سوم این مسابقه دست پیدا کند. با این که استاد حسین علیزاده و فریدون شهبازیان درباره چهره شدن خواننده‌های نوجوان و تبعات آن هشدار داده بودند اما پارسا راه دیگری را در پیش گرفته و می‌خواهد در ۱۴ ‌سالگی اولین آلبوم خود را منتشر

«عصر جدید»؛ میان‌بر طلایی پارسا

پارسا خائف در جشنواره موسیقی جوان کشف شد، در برنامه تلویزیونی و پربیننده «عصر جدید» به شهرت و محبوبیت رسید و حال به دنبال انتشار آلبوم است. پارسای ۱۴ ساله این خبر را چند هفته پیش در صفحه رسمی خود منتشر و جمعه گذشته اضافه کرد اهورا ایمان ترانه‌سرای مطرح کشور، در قطعه‌ای با موضوع وطن در این آلبوم با پارسای ۱۴ ساله همکاری دارد. اهورا ایمان ترانه سرای قطعه‌های معروف «میم مثل مادر»، «خوب شد» با صدای همایون شجریان، «سلام آخر» با صدای احسان خواجه‌امیری و «مرو ای دوست» با صدای محمد اصفهانی است.

تلاش آهنگ ساز برای یک شروع محکم

شاید ادامه خوانندگی برای پارسا در مقطع سنی فعلی، مسیر پیشنهادی استادان موسیقی نباشد اما او آن را انتخاب کرده است. مسیر دشوار و پرخطری که بعدها مشخص خواهد کرد او تا چه اندازه در این مسیر، راه درستی را پیموده است. مهیار علیزاده آهنگ ساز آلبوم مشترک همایون شجریان و علیرضا قربانی به نام «افسانه چشم‌هایت»، آهنگ سازی آلبوم خائف را نیز عهده‌دار شده و برخلاف نظر برخی، معتقد است پارسا مسیر درستی را انتخاب کرده. او در این باره به خراسان گفت: «موتسارت شش ساله بود که در وین روی صحنه رفت. در تمامی دنیا آهنگ سازی، کار هنری و تالیف برای کودک‌و‌نوجوان از اهم موضوعات مورد توجه اهالی فرهنگ است.

تنها کشوری که به این موضوع توجه نمی‌کند، ایران است. من با افتخار برای یک نوجوان کار می‌کنم، با افتخار برایش آهنگ می‌سازم و با افتخار در سال‌های آینده می‌گویم من در دوران کاری حرفه‌ای‌ام در کنار همایون شجریان با یک نوجوان کار و سعی کردم آن نوجوان مسیر درستی را طی کند.» همچنین او در پایان درباره این آلبوم افزود: «آهنگ سازی این آلبوم که حدود هفت تا هشت قطعه را در برمی‌گیرد انجام شده و هم‌اکنون در حال ضبط است. سعی می‌کنم کارنامه محکمی باشد تا اگر کارهای حرفه‌ای پارسا خائف در موسیقی ادامه‌دار شد، شروع محکم و درستی داشته باشد. ترانه‌های این آلبوم را من با مشورت خانواده‌ پارسا و مدیر برنامه اش انتخاب کرده‌ایم.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=8076

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا