جشنواره موسیقی فجرعکس و فیلم جشنواره موسیقی فجرموسیقی جهان

زوج اتریشی در چهارمین شب جشنواره موسیقی

به گزارش کامینگ سون موزیک: کنسرت دوئت زهی آونر (اتریش)، در سومین شب سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران در حالی برگزار شد که گروه اتریشی دوئت زهی با هنرمندی دنیل آونر و همسرش باربارا آونر با لبخند وارد صحنه شدند، با عشق نواختند و با شوق شبی متفاوت را برای تماشاگرانشان رقم زدند.

فرهنگسرای نیاوران در سومین شب از سی‌وپنجمین جشنواره موسیقی فجر میزبان گروه اتریشی دوئت زهی با هنرمندی دنیل آونر و همسرش باربارا آونر بود. دنیل آونر، هنرمند اتریشی همراه همسرش در حالی‌که ویولن‌هایشان را در دست داشتند، با لبخند وارد صحنه اجرا شدند.

او قبل از شروع نواختن خود و همسرش را این‌گونه معرفی کرد: من دنیل اونر اهل اتریش و همسرم باربارا اونر برزیلی است. ما باهم ویولن را آموختیم و در حال حاضر ساکن وین هستیم. ما در جشنواره‌های مختلفی شرکت کرده‌ایم و از این‌که در جشنواره موسیقی ایران شرکت داریم بسیار خرسندیم. فکر می‌کنم ایران کشوری است که دوست دارد پل‌های ارتباطی را با دیگر کشورها ایجاد کند.

دنیل آونر از مادری پیانیست و پدری ویولنیست متولد شده و در یک مدرسه موسیقی کار خود را شروع کرده است. او به همراه همسرش گروه موسیقی دوئت ویولن را تاسیس کرده و در سراسر جهان از جمله آفریقای جنوبی، مکزیک، انگلیس و آلمان اجرا داشته‌اند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=8061

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا