بیوگرافیهنرمندان

بیوگرافی سهراب پاکزاد خواننده جوان پاپ

به گزارش کامینگ سون موزیک: سهراب پاکزاد یکی از خوانندگان سبک پاپ ایرانی است که در این بخش بیوگرافی کامل سهراب پاکزاد به همراه اطلاعات زندگی شخصی و هنری و همچنین آهنگ های معروف او را برای دانلود قرار داده ایم.

سهراب پاکزاد متولد ۱۴ فروردین سال ۱۳۶۰ در تهران است. او مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه علم و صنعت را دارد. او آهنگسازی هم می کند.

سهراب پاکزاد به دلیل تیپ و استایلی که دارد فعالیت مدلینگ هم دارد و با برندهای معروفی در حال همکاری است.

سهراب پاکزاد هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. در مورد ازدواج او اطلاعات زیادی منتشر نشده است.

سهراب پاکزاد از سن ۲۰ سالگی شروع با آموختن گیتار کرد و پس از چند سال به کلاس استاد فیض الله مداج رفت و در این کلاس ها با امیر طبری آشنا شد و این مقدمه ای برای شروع آهنگسازی و ترانه سرایی وی بود. سپس به کلاس های سلفژ هومن جاوید رفت.

اولین آهنگ او که با آهنگسازی، ترانه سرایی و خوانندگی خودش بود، آهنگ زیر بارون بود که در سال ۱۳۸۵ منتشر شد با استقبال روبرو شد. این آهنگ نخستین آهنگ به زبان فارسی بود که با سبک هاوس تنظیم شد.

در تاریخ ۲۶ ابان سال ۱۳۸۸ سهراب پاکزاد آلبوم زیر بارون را با ۸ آهنگ و با مجوز منتشر کرد که به پرفروش ترین آلبوم سال ۸۸ شد. آهنگ این چه حسیه در این آلبوم بسیار مورد استقبال قرار گرفت و حتی در کشورهای دیگر هم مورد استقبال قرار گرفت و بسیار شنیده شد.

اولین کنسرت سهراب پاکزاد در اواخر سال ۱۳۸۸ در سالن اریکه ایرانیان برگزار شد. در این کنسرت محمدرضا گلزار هم به عنوان نوازنده درآمز حضور داشت. در هنگام اجرا، مازیار فلاحی و بابک جهانبخش هم او را همراهی کردند. اما اولین کنسرت مستقل او در ۲۶ ابان ماه سال ۱۳۸۹ در سالن برج میلاد برگزار شد.

او مدتی پیش از امیر تتلو به دلیل کپی کاری از آهنگ این چه حسیه شکایت کرد. در این مورد گفت:

درگیر شکایتی از امیر حسین مقصود لو (تتلو) هستم او اورتور قطعه این چه حسیه را برای آهنگ های خود به نام تیمار و گیر کردم رو تو کپی کرده است.

کلیپی از سهراب پاکزاد و رز رضوی منتشر شد که این دو در خودرو جشن تولد گرفته بودند و با شوخی به هم کیک مالیدند و با هم بسیار صمیمی هستند. این دو هنرمند هر دو در روز ۱۴ فروردین متولد شده اند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=7983

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا