جشنواره موسیقی ایران

کنسل شدن برنامه جشن موسیقی در روز پنجشنبه

به گزارش کامینگ سون موزیک: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از کنسل شدن برنامه جشن موسیقی در روز پنجشنبه خبر داد و گفت: سایر برنامه های این جشن در روزهای آینده برگزار خواهد شد.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: به علت برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی در مسجد النبی طاقبستان کرمانشاه تصمیم گرفته شد که برنامه روز پنجشنبه جشن موسیقی برگزار نشود اما سایر برنامه ها طبق برنامه انجام خواهد شد.

طبق تقویم برنامه های جشن موسیقی قرار بود امروز پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه گروه ماهیما به خوانندگی حجت اشرف زاده در تالار انتظار کرمانشاه به اجرای برنامه بپردازد.

روز شنبه ۲۶ بهمن ماه قرار است گروه های سنتی و محلی از شهرهای سنقر،سرپل ذهاب، صحنه، دالاهو، کنگاور و کرمانشاه ساعت ۱۶ در تالار انتظار برنامه اجرا کنند و شرکت برای عموم نیز آزاد است.

۲۷ بهمن ماه گروه ایهام به خوانندگی زانیار خسروی و مازیار لشنی و روزهای ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه نیز برادران آرش و مسیح در تالار انتظار کرمانشاه کنسرت خواهند داشت؛ این برنامه ها نیاز به خریدن بلیط از سایت ایران کنسرت دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین خبر از برگزاری اختتامیه جشنوراه هنرهای مفهومی در روز جاری داد و گفت: این جشنواره از ۱۳ بهمن ماه برگزار شده است و در این نمایشگاه ۲۷ اثر از ۲۰ هنرمند به رقابت پرداخته اند و در نهایت پس از داوری، آثار برگزیده اعلام خواهند شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=7770

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا