آلبوم ایرانموسیقی ایران

پخش نماهنگ «بسم الله» از آنتن شبکه‌های سراسری

به گزارش کامینگ سون موزیکمهدیار عقابی، کارگردان نماهنگ‌های انقلابی و دینی به ایکنا گفت: نماآهنگ «بسم الله»، روز پنجشنبه، ۲۴ بهمن‌ماه، برای اولین بار از شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود. امید روشن‌بین آهنگسازی این اثر را بر عهده دارد. وی افزود: نماهنگ «بسم الله»، محصول خانه موسیقی بسیج است و مؤسسه بصیر اجرای این نماهنگ را بر عهده دارد.

وی افزود: نماهنگ «بسم الله»، محصول خانه موسیقی بسیج است و مؤسسه بصیر اجرای این نماهنگ را بر عهده دارد. این اثر در سه دقیقه ۲۰ ثانیه تولید شده و برای تولید آن روز زمان صرف شده است. در این اثر موضوعاتی چون، شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، انتقام سخت، خروج آمریکا از منطقه و اتحاد کشور‌های محور مقاومت مورد توجه قرار گرفته است.

این کارگردان ادامه داد: برای ساخت این نماهنگ لوکیشن‌های مختلفی داشته‌ایم. بخشی‌هایی از این اثر در جاده قم بازسازی شده است، همچنین از تصاویر تشیع پیکر سردار سلیمانی که تولید خودمان است نیز استفاده کرده‌ایم.

عقابی با بیان این‌که این اثر به صورت جهادی تولید شده است، تأکید کرد: ایده این اثر با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شکل گرفت، اما وقتی وارد مرحله تولید شدیم، جلوه‌های ویژه نیز به این اثر اضافه شود، همین امر سبب افزایش زمان تولید شد و به همین جهت نماهنگ «بسم‌ الله» در اربعین سردار سلیمانی از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=7632

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا