جشنواره موسیقی فجرموسیقی ایران

شش گروه موسیقی خراسان رضوی به جشنواره فجر راه یافتند

به گزارش کامینگ سون موزیک: رییس انجمن موسیقی خراسان رضوی روز چهارشنبه گفت: سه گروه از این تعداد موسیقی سنتی، یک گروه موسیقی پاپ و ۲ گروه موسیقی مقامی هستند.

مجتبی قیطاقی افزود: گروه موسیقی ترانه، گروه‌های موسیقی سنتی بامداد، خسروان و هنرجویان هنرستان هنرهای زیبای مشهد گروه‌های راه یافته به سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر از مشهد هستند که در تهران روی صحنه‌ می‌روند.

وی ادامه داد: ۲ گروه موسیقی مقامی نیز از شهرستان تربت‌جام خراسان رضوی به جشنواره موسیقی فجر راه یافته‌اند.
سرپرست گروه موسیقی ترانه نیز که به عنوان تنها گروه موسیقی پاپ از این استان به جشنواره موسیقی فجر راه یافته است به خبرنگار ایرنا گفت: گروه موسیقی ترانه متشکل از هفت نفر از سال ۱۳۸۱ در مشهد فعالیت خود را آغاز کرده است.
تورج امیرنظامی افزود: این گروه از سال ۱۳۸۳ تاکنون اجرای صحنه‌ای نداشته است تا اینکه با حمایت‌های انجمن موسیقی خراسان رضوی امسال در تالار ادیب مشهد کنسرت برگزار کرد و پس از آن به سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر راه یافت.
وی که پسر ایرج امیرنظامی خواننده معروف است ادامه داد: گروه ترانه ۲۷ بهمن ماه امسال در جشنواره موسیقی فجر اثر “وقتی تو آمدی” را اجرا خواهد کرد که شعر این اثر را دکتر “مجتبی هوشمند” سروده و خواننده و آهنگساز آن خودم هستم.
وی گفت: در اجرای صحنه‌ای گروه ترانه علاوه بر اثر یاد شده ۲ اثر از ایرج امیرنظامی خواننده ترانه “گل مریم” نیز اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=7613

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا