جشنواره موسیقی فجرموسیقی ایران

اعلام برنامه‌های شانزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس

به گزارش کامینگ سون موزیک: رییس انجمن موسیقی و دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی استان فارس از اعلام گروه‌های شرکت کننده در این جشنواره خبر داد و گفت: به میمنت پیروزی انقلاب اسلامی این جشنواره با حضور چهار گروه و پنج خواننده در سالن‌های تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس، تالار احسان و مخابرات برگزار می‌شود.

هدایت رضایی دبیر اجرایی جشنواره موسیقی فجر استان فارس گفت: جدول اجرایی جشنواره موسیقی استان فارس که همزمان با سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر برگزار می‌شود، منتشر شد.

اعلام برنامه‌های شانزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس

دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی فارس افزود: انجمن موسیقی استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شانزدهمین جشنواره موسیقی فجر امسال را از ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه جاری به میمنت پیروزی انقلاب اسلامی با حضور چهار گروه و پنج خواننده در سالن‌های تالار حافظ فرهنگ و ارشاد فارس، تالار احسان و مخابرات برگزار می‌کند.

رضایی با اشاره به اینکه اکنون که صفحات کتاب شانزدهمین جشنواره موسیقی فجر را ورق می‌زنیم، بخشی از تلاش‌های هنرمندان موسیقی کشور و دست اندکاران جشنواره را به نظاره خواهیم نشست. جشنواره موسیقی فجر به عنوان بزرگترین رخداد موسیقایی، فرصت مغتنمی است برای بیان احساسات و عواطف لطیف انسانی، فرصتی برای بیان اوج‌ها و فرود‌هایی که مردمان ایران زمین در کنار هم تجربه می‌کنند؛ و فرصتی است برای دعوت از سایر ملل تا با ابزار هنر و موسیقی به زبان مشترک با یکدیگر برسند.

رییس انجمن موسیقی فارس افزود: این جشنواره با هدف به عرصه آوردن هنر هنرمندان موسیقی در برابر نگاه هوشمندانه مردم و فراهم کردن زمینه ارتقا موسیقی برگزار می‌شود. جشنواره‌ای که با دعوت از هنرمندان داخلی و خارجی به دنبال پیوند فرهنگی و گسترش ارتباطات بین المللی است تا بتواند بیش از گذشته در معرفی موسیقی ایرانی و موسیقی دانان ارزشمند کشور گام بردارد.

رضایی تاکید کرد: جشنواره شانزدهم در حالی برگزار می‌شود که شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سانحه هوایی جانگداز جان باختن هموطنان عزیزمان، داغ عمیقی بر دل تمام ایرانیان وارد کرد. هنرمندان و تمام دست اندکاران اجرای این رویداد نیز با قلبی پر درد، اما گام‌هایی مصمم‌تر از گذشته و با تلاشی بی دریغ در برپایی جشنواره قدم برداشتند تا بتوانند از طریق صدای هنر و موسیقی، پیام صلح و آزادیخواهی جامعه ایرانی را به گوش سایر ملل برسانند و مردم را به احساس زندگی عادی برگردانند.
دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی فارس گفت: فرصت را مغتنم می‌شمارم و از تلاش‌های مدیریت و کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس، و همکارانم در دبیرخانه و ستاد اجرایی و پشتیبانی جشنواره قدردانی می‌نمایم.

هدایت رضایی دبیر جشنواره موسیقی فجر استان فارس و رییس انجمن موسیقی استان فارس گفت: ساعت ۲۱ روز پنج شنبه ۲۴ بهمن گروه ارکستر ملی سالار عقیلی در تالار حافظ به روی صحنه می‌روند و جمعه ۲۵ بهمن علی یاسینی در ساعت ۱۸ و ۲۱ در تالار حافظ هنرمندان و علاقمندان حوزه موسیقی را به وجد خواهد آورد.

دبیر شانزدهمین جشنواره موسیقی فجر فارس ادامه داد: شنبه ۲۶ بهمن، پازل بند ساعت ۱۸ و ۲۱ در تالار حافظ شیراز اجرا می‌کنند و یکشنبه ۲۷ بهمن ماه هوروش باند در ساعت ۱۸ و ۲۱ مخاطبین موسیقی را به سالن خواهند کشاند.

هدایت رضایی گفت: دوشنبه ۲۸ بهمن گروه بین المللی اتریش، ساعت ۲۱ در تالار احسان و گروه سه تار نوازان پیرمرادی ساعت ۲۰ در تالار مخابرات اجرا می‌کنند.

رییس انجمن موسیقی استان فارس اظهار کرد: سه شنبه ۲۹ بهمن ماه آرون افشار در سانس ۱۸ و ۲۱ در تالار حافظ حضور دارد و گروه محلی قشقایی یاغلیق ساعت ۲۱ در تالار احسان اجرا می‌کند و چهارشنبه ۳۰ بهمن امیرعباس گلاب خواننده سرشناس کشورمان در سانس ۱۸ و ۲۱ برای علاقمندان به حوزه موسیقی اجرا خواهد داشت.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=7585

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا