رویدادهمایش

«شب های موسیقی فارابی» از ۲۳ بهمن با اجرای ۵ گروه در سالن فارابی

به گزارش کامینگ سون موزیک: رویداد موسیقایی «شب های موسیقی فارابی» از ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ آغاز شده و با اجرای ۵ گروه در سالن فارابی دانشگاه هنر تهران جریان خواهد داشت.

«شب های موسیقی فارابی» به همت پلتفرم لیفت، همکاری مجله موسیقی کادانس و آموزشگاه چند مضراب از شامگاه آینده چهارشنبه، ۲۳ بهمنِ جاری در سالن فارابی آغاز می شود. این درحالی ست که پس از وقفه ای چند ساله، این رویداد هنری سالن فارابی را با تکاپوی دوباره و آواها و نواهای تازه احیا می کند.

اجراهای پیش روی این رویداد موسیقایی با پنج گروه ارائه خواهد شد که اولین آن ها به رسیتال الکترونیک و امبینت نیما رمضان، آرش سعیدی و مهبد شفیع‌نژاد در ساعت ۱۹:۳۰ اختصاص دارد و اجرای گروه پاپ-راک «هشتاد» درسئانس دوم همان تاریخ، ساعت ۲۱:۳۰ رقم خواهد خورد.

گروه سوم را محمد موسوی، مازیار خواجیان، مهرداد علیزاده و سروش عدل تشکیل می دهند که در ۲۴ بهمن قطعاتی را در فضایی از موسیقی الکترونیک، راک و جز تقدیم مخاطبان خواهند کرد. این اجرا در ساعت ۱۸:۳۰ بروی صحنه خواهد رفت.

امیرحسین تفرشی‌پور، فرهاد اسدی و یاسر گرجی مجموعه اجرایی چهارم است که با رپرتواری از مقامات موسیقی کردستان و قطعاتی از ساخته های تفرشی‌پور هنرنمایی خواهند کرد و در نهایت شامگاه جمعه ۲۵ بهمن، گروه کماکان با حضور شناخته شده مهدی ساکی و ترکیبی تازه از هنرمندان موسیقی کشورمان طی دو سئانس به اجرا می پردازند.

شایان ذکر است که سلسله اجراهای شب های موسیقی فارابی، از فردا شب ۲۳ بهمنِ جاری به مدت چهار شب در سالن فارابی دانشگاه تهران در جریان خواهد بود و علاقمندان می توانند جهت تهیه اینترنتی بلیت این اجراها به سایت Iyft.ir مراجعه نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=7521

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا