موسیقی ایران

نشست دوم عصر سپید با آیتم های متنوعی در فرهنگسرای سرو برگزار شد

به گزارش کامینگ سون موزیک:  بهمن بنی هاشم در بخش تخته سپید با بررسی مباحث آموزشی درباره شعر سپید نکاتی درباره متون شعر و موضوع تشبیه مرکب مطرح کرد.
شعرخوانی توسط آزاده سرلک، نیوشا نوا، علیرضا کاهد، رویا روزبهانی، علیرضا ماکاراچی و چند تن از مهمانان این جلسه از دیگر بخش های این نشست بود.

در آیتم نت سپید موسیقی با صدای علی احمدیان با شعری از گروس عبدالملکیان به نام آخرین خبر و شعر آپارتمان از کتاب “سنگ هااز ترس غرق شدن می پرند” کیانوش خان محمدی اجرا شد.

در آیتم صندلی داغ سه شعر تازه ی منتشر نشده از شمس لنگرودی در اختیار عصر سپید قرار گرفت شعرها بدون ذکر نام شاعر و بدون اطلاع هیچ شخصی به جز مجریان، در معرض دید حضار قرار گرفت و حضار بدون پیش داوری نسبت به اسم شاعر، شعر را نقد و بررسی کردند در ادامه پس از پخش صدای شمس لنگرودی در سالن حاضران متوجه نام شاعر شدند.

در پایان برنامه در بخش پل سپید کلیپ یک دقیقه ای برای معرفی آیتم پخش شد . ویدیوی علی حسینی از شهرستان مشهد با شاعری از کشور اسپانیا به نام آنه سانچز پخش شد. کتاب های تنها برف میتواند – اثر رویا روزبهانی از انتشارات فصل پنجم، سایه ایی بدون بدن – اثر علیرضا کاهد از انتشارات سیب سرخ، ریشه در من بدوان – اثر علیرضا کاهد از انتشارات فصل پنجم، عکسی از هیچ – اثر میثم فلک ناز از نشر چشمه و تسکین – اثر سید رسول پیره از نشر چشمه هم از جمله کتاب‌هایی هستند که در خلال این نشست به شرکت کنندگان معرفی شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=7449

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا