کنسرت پاپموسیقی ایران

جنجال جدید کنسرت محمدرضا گلزار

به گزارش کامینگ سون موزیک:  محمدرضا گلزار که برگزاری آخرین کنسرتش در آمریکا با حاشیه‌های فراوانی همراه بود حالا در ایران هم کنسرتش درگیر حواشی شده است.

امروزه دنیای موسیقی به مصداق تازه‌ای برای مصرع «هر دم از این باغ بری می‌رسد» تبدیل شده است. به این شکل که هر روز شاهد انتشار ویدئو‌های کوتاهی از کنسرت برخی خواننده‌های پاپ هستیم که شگفت‌زده‌ترمان می‌کند.

در واقع صحنه اجرای این کنسرت‌ها دست‌مایه خوبی برای برخی مجله‌های اینترنتی و تیترهایشان شده‌است، در حالی که دنیای موسیقی ظرفیت ارائه شگفتانه‌های فاخرتری را دارد. در ادامه، درباره این اتفاقات عجیب که هر روز کام موسیقی را تلخ می‌کند، بیشتر گفته‌ایم.
کچلیک با گریم جوکر روی صحنه! بیشتر از آن که مردم امیرعباس رجبیان را به نام خودش بشناسند، به نام «کچلیک» می‌شناسند. کچلیک نام یک غذای مازندرانی است که چند سال پیش به زبان آوردن آن توسط امیرعباس با حالت‌های خاص چهره‌اش در یک ویدئوی کوتاه، باعث شهرت او شد. حال این پسر ۹ ساله مدیربرنامه دارد، رپ می‌خواند و به محمدرضا گلزار علاقه عجیبی دارد. طی چند روز گذشته دو ویدئو از امیرعباس با صورت و مو‌هایی رنگ‌زده و پوششی شبیه «جوکر»، در پشت صحنه (بک استیج) کنسرت گلزار و اتاق گریم منتشر شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=7418

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا