آلبوم ایران

میلاد بابایی و همکاری با خواجه‌امیری، جهانبخش، صادقی و اصفهانی

به گزارش کامینگ سون موزیک: خواننده و آهنگساز پاپ از انتشار قطعات جدید خود و برگزاری کنسرت در سال آینده خبر داد.

میلاد بابایی خواننده و آهنگساز پاپ در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین در مورد جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: اخیراً بر روی تولید و انتشار قطعات خودم تمرکز داشتم و به امید خدا تا پایان سال یا اوایل سال آینده قطعاتی را در فضای مجازی منتشر خواهم کرد.

وی افزود: در حال حاضر چهار قطعه آماده انتشار دارم که در این قطعات با مهدی ایوبی، علی ایلیا و عاطفه حبیبی به‌عنوان ترانه‌سرا همکاری داشته‌ام. دانیال شاکری آهنگسازی این قطعات را بر عهده داشته است و آهنگسازی یکی از این قطعات را نیز خودم انجام داده‌ام. تنظیم قطعات نیز با امیر عرشیا است.

او ادامه داد: این روزها با خوانندگان بسیاری به‌عنوان آهنگساز همکاری دارم که ازجمله آن‌ها می‌توانم به احسان خواجه‌امیری، بابک جهانبخش، رضا صادقی و محمد اصفهانی اشاره کنم. تمام این قطعات به‌مرور منتشر خواهد شد.

این خواننده همچنین در مورد انتشار آلبوم و موزیک ویدیو جدید گفت: فعلاً قصدی برای انتشار آلبوم ندارم، اما ممکن است قطعاتی را که قرار است به‌صورت تک‌آهنگ منتشر کنم به همراه چند قطعه جدید، در قالب یک آلبوم و در نیمه دوم سال آینده منتشر کنم. هنوز در این مورد تصمیم قطعی نگرفته‌ام، ضمن این که به‌زودی چند موزیک‌ویدیو از من در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

بابایی در پایان در مورد برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان‌ها نیز خاطرنشان کرد: از سال آینده کنسرت‌هایم را آغاز می‌کنم. درصدد هستم در تمام نقاط کشور کنسرت‌هایی برگزار کنم، اما اولویت نخست من اجرا در تهران است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=7285

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا