کنسرت شهرستان

کنسرت بزرگ موسیقیِ “دیاری ریبه ندان” در سنندج برگزار می‌شود

به گزارش کامینگ سون موزیک: کنسرت موسیقی با عنوان «دیاری ریبه ندان» به خوانندگی حسین صفا منش و گروه موسیقی رستاک به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در سنندج برگزار می‌شود.

کنسرت بزرگ موسیقیِ
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای برنامه‌های فرهنگی هنری گرامیداشت دهه مبارک فجر و به منظور بهره‌مندی مردم مناطق حاشیه شهر و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان اقشار مختلف مردم کنسرت بزرگ موسیقی با عنوان دیاری ریبه‌ندان در تاریخ ۱۹ و ۲۰ بهمن در محل سالن ورزشی آزادی سنندج برگزار می‌شود.

عبید رستمی با اشاره به اینکه انتخاب شهر سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی نماد و نشانه‌ای از پیشینه تاریخی و زندگی اجتماعی و هنری مردمان این منطقه از ایران زمین است، افزود: شهر سنندج از دیرباز صاحب بزرگان و هنرمندان نامداری در زمینه موسیقی بوده است که زنده یاد استاد علی اصغر کردستانی، خانواده هنرمند کامکارها، استاد مظهر خالقی و دهها هنرمند بزرگ در عرصه موسیقی دال بر شایستگی عنوان شهر خلاق موسیقی است.

وی خاطر نشان کرد: اهتمام به علایق و خواسته‌های مردم در حوزه‌های فرهنگی و هنری از جمله مهمترین رسالت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است که علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و هنری که در طول سال برگزار می‌شود، برگزاری کنسرت‌ها موسیقی از ترانه خوانهای مطرح کشوری و استان کردستان نیز در دستور کار بوده است.

وی ضمن اشاره به برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: اکران سی و هشتمین جشنواره فیلم‌های فجر امسال در کردستان که با استقبال بی‌نظیری روبرو بود، جشن‌های انقلاب در شهرستان‌های تابعه با ویژه برنامه‌های شاد هنری نیز مورد استقبال مردم واقع شده است‌.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اضافه کرد: محفل انس با قرآن در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اهدای کتاب به چهل و یک روستا، ددیدار فعالان فرهنگی و هنری و رسانه‌ای با نماینده ولی فقیه در کردستان از جمله مهمترین برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر بوده است.

رستمی اذعان داشت: کنسرت بزرگ موسیقی، دیاری ریبه‌ندان با همکاری و مساعدت استانداری کردستان، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و شهرداری سنندج برگزار می‌شود و در ضمن ورود برای عموم مردم آزاد است.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=7171

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا