جشنواره موسیقی ایران

جشنواره فجر از سیستان بلوچستان آغاز می‌شود

به گزارش کامینگ سون موزیک:  سی‌و پنجمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۰ تا ۲۵ بهمن ماه در پنج شهر سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.

جشنواره های استانی موسیقی فجر با حمایت ویژه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر و در راستای همراهی با مردم سیل زده از استان سیستان و بلوچستان آغاز می شود.
گروههای بومی استان سیستان و بلوچستان در این دوره جشنواره از ۲۰ تا ۲۵ بهمن ماه در شهرهای زاهدان، چابهار، نیک شهر و قصرقند اجرا می کنند.
براساس اعلام روابط عمومی موسیقی فجر، گروه‌های بومی و محلی و گروه از چابهار روزهای ۲۰، ۲۲ و ۲۳ بهمن در روستای نگور و عورکی و پارک نگور گروه ساحل دلنوازان ۲۱ بهمن در روستای عورکی چابهار برگزار می شود.
گروه گلداز ۲۰ و ۲۴ بهمن در قصرقند، گروه آئش ۲۳ بهمن در قصرقند و گروه دونلی ۲۱ بهمن در نیک شهر اجرا می کنند.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در استان سیستان و بلوچستان از سوی ستاد جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی استان برگزار خواهد شد و اختتامیه سی و پنجمین

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در یک نگاه

جشنواره موسیقی فجر در استان سیستان و بلوچستان ۲۵ بهمن در فرهنگسرای زاهدان برگزار خواهد شد
سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با اجرای گروههای موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، ارکسترال، تلفیقی، کودک و نوجوان و بانوان برگزار می شود.

استان های بوشهر، زنجان، گلستان، سیستان و بلوچستان، لرستان، خوزستان، کرمانشاه، منطقه آزاد اروند، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و فارس برای برگزاری جشنواره اعلام آمادگی کرده اند.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با اتشار فراخوان جشنواره در شهریور ماه آغاز شد. گروههای جشنواره از بین گروههایی که در فراخوان ثبت نام کردند و مدعوین انتخاب شد. جدول اجراهای جشنواره در نیز از این هفته منتشر و در این دوره گروههایی در بخش های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، تلفیقی، بین المللی، بانوان و کودک و نوجوان در جشنواره حضور دارند.

همچنین جایزه موسیقی و رسانه، جایزه ترانه، بزرگداشت چهار هنرمند موسیقی و نشست های تخصصی از برنامه های این دوره جشنواره است. سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در استان سیستان و بلوچستان و چند استان دیگر نیز برگزار می شود.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با اجرای گروه‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک، ارکسترال، تلفیقی، کودک و نوجوان و بانوان برگزار می شود و نشست های تخصصی، جایزه موسیقی و رسانه و جایزه ترانه از بخش های دیگر این دوره جشنواره است. در این دوره از جشنواره قرار است طی برنامه های ویژه ای یاد جانباختگان سانحه هوایی مربوط به هواپیمای اوکراینی گرامی داشته شود.

در بخش پاپ این دوره جشنواره ۹ گروه با ۱۶ اجرا حضور دارند. برادران (آرش و مسیح عدل پرور)، امید حاجیلی، علی یاسینی، رضا بهرام، محسن ابراهیم زاده، امیر عباس گلاب، ماکان (رهام هادیان و امیر مقاره)، آرون افشار، سیروان خسروی و بهنام بانی در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا می کنند.

سی و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به دبیری شاهین فرهت ۲۴ تا ۳۰ بهمن ماه برگزار می شود

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=7117

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا