موسیقی جهان

پالتو عجیب صورتی کیتی پری خواننده مشهور خبرساز شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: کیتی پری بازیگر ،خواننده و ترانه سرا آمریکایی می باشد. وی ۲۵ اکتبر سال ۱۹۸۴ در ایالات متحده آمریکا متولد شده است و فعالیت در زمینه موسیقی را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرده است. اخیرا پالتو عجیب از جنس ساتن براق و صورتی جیغ در تن کیتی دیده است. این پالتو گشاد کیتی طرح کلاسیکی دارد. در قسمت زیر تصاویری از پالتو عجیب کیتی پری خواننده مشهور آمریکایی را قرار داده ایم. برای مشاهده این تصاویر در نیک صالحی همراه ما باشید.

کیتی پری بازیگر ،خواننده و ترانه سرا آمریکایی می باشد. وی ۲۵ اکتبر سال ۱۹۸۴ در ایالات متحده آمریکا متولد شده است و فعالیت در زمینه موسیقی را از سال ۲۰۰۱ آغاز کرده است. اخیرا پالتو عجیب از جنس ساتن براق و صورتی جیغ در تن کیتی دیده است. این پالتو گشاد کیتی طرح کلاسیکی دارد. در قسمت زیر تصاویری از پالتو عجیب کیتی پری خواننده مشهور آمریکایی را قرار داده ایم. برای مشاهده این تصاویر در نیک صالحی همراه ما باشید.

کیتی پری خواننده مشهور
نظر شما درباره پوشیدن یک پالتوی صورتی رنگ، البته صورتی جیغ و خیلی شاد، از جنس ساتن برّاق چیست؟ آیا حاضرید آن را بپوشید؟ شما را نمی‌دانیم اما پاسخ کیتی پری مثبت بوده‌است. کیتی پری خواننده و ترانه‌سرای جنجالی چنین پالتویی را پوشید و سوژه رسانه‌ها قرار گرفت، او که به نظر می‌رسد در پوشیدن لباس‌های عجیب، با رنگ‌های تند، گوی سبقت را از لیدی گاگا هم ربوده به تازگی با پالتوی صورتی عجیبش سوژه رسانه‌ها شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=7068

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا