آلبومآلبوم ایران

اوربیتونِ گروه اِنسو راهی بازار شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: آلبوم اوربیتون از گروه موسیقی اِنسو، توسط نشرِ هرمس منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

اوربیتون اثری تازه از گروه موسیقی انسو است که در قالب پنج قطعه بی‌کلام با عنوان «عبارت ۱و ۲ و ۳ و ۴ و ۵» به اجرا در آمده است.

هومن ثنایی (گیتار الکتریک)، سامان ثقفیان (گیتار الکتریک)، کیارش رادمهر (باس)، سینا نجفلو (درامز) و محمد طباخیان (پرکاشن) اعضای گروه انسو را تشکیل می‌دهند.

در باره این گروه و آثارش پیش تر عنوان شده: «موسیقی انسو را عباراتی تشکیل می‌دهند که پیوستگی و تکرار موجب تبدیل آن به یک قطعه می‌شود و مانند اشکال هندسی، فضای موسیقایی سه‌بعدی را به وجود می‌آورد که به طور مداوم در حال دَوَران است. این موسیقی همچنین بر مفهوم فیزیکی و کهن زمان تامل دارد. از این رو پیوسته تند و کند می‌شود تا چالش‌هایی را برای شنونده ایجاد کند که آیا گذر زمان حقیقتا وجود دارد؟»
انسو تلاش می کند از عبارات معنازدایی کند تا مخاطب این اختیار را بیابد که خود معنایی به آن ببخشد و انتخاب کند تا در کجای این فضای صوتیِ چند بعدی قرار گیرد و چه چیز را بشنود. این یک موسیقیِ مراقبه‌ایِ غیرِآیینی‌ست که بر ذهن تمرکز دارد و کمتر بر تکنیک‌های موسیقایی.
شایان ذکر است که آلبوم اوربیتون که آذر ماه سال جاری به مناسبت بیستمین سال فعالیت نشر هرمس با مدیریت رامین صدیقی رونمایی شد، حالا در دسترس مخاطبان قرار گرفته و علاقمندان می توانند آن را از رسانه های مجاز بصورت آنلاین و یا نسخه فیزیکی و اورجینال را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمانید.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=7031

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا