آلبومآلبوم ایران

آلبوم «و عشق آمد…» با صدای سالار عقیلی منتشر شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: آلبوم «و عشق آمد…» با صدای سالار عقیلی، از سوی شرکت فرهنگی و هنری ایرانگام منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

«و عشق آمد…» تازه ترین اثر به آهنگسازی و تنظیم مرتضی صنایعی و آواز سالار عقیلی است که در قالب ۵ قطعه به عناوین «غزل تازه»، «آیینه حسن»، «ترک عشق»، «مغبچه باده فروش» و «بی قرار» به اجرا در آمده است.

قطعات اثر تازه عقیلی بر سروده های کهن و معاصر از سعدی، محمدعلی بهمنی، اوحدی مراغه‌ای، بهادر یگانه، حافظ و محمود توسلیان ساخته و پرداخته شده و علیرضا دریایی (کمانچه، ویولون، ویولون آلتو)، کریم قربانی (ویولونسل)، آتنا اشتیاقی (ویولونسل و کنترباس)، پویا سرایی (سنتور)، بهزاد رواقی (تار)، سحر ابراهیم (قانون)، هومن مهدویان (عود، سه تار)، مرتضی صنایعی (نی)، زکریا یوسفی (دف، بندیر، کوزه)، حمید قنبری (تنبک)، فائزه کامیاب و مژگان رفیق خواه (همخوانان) در اجرای آنها به هنرنمایی پرداخته اند.

ضبط ارکستر، صدابرداری و میکس و مسترینگ در استدیو آوای دلنواز هنر (پیام سوری) و ضبط وُکال در استودیو پاپ (امید اصغری) صورت گرفته است.

شایان ذکر است که آلبوم و عشق آمد…از مرتضی صنایعی و سالار عقیلی، توسط نشر ایرانگام راهی بازار شده و علاقمندان می توانند این اثر را بصورت آنلاین از رسانه های مجاز و یا نسخه فیزیکی و اورجینال آن را از مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی تهیه نمایند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=7028

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا