جشنواره موسیقی ایران

داوری دوسالانه آلبوم برتر موسیقی به پایان رسید

به گزارش کامینگ سون موزیک: مرحله داوری ششمین دوسالانه آلبوم برتر موسیقی به پایان رسید و برگزیدگان در نشست اسفندماه خانه موسیقی معرفی می‌شوند.

داوری ششمین دوسالانه آلبوم برتر موسیقی با برگزاری جلسه نهایی هیات داوران در روزهای گذشته به پایان رسید و برگزیدگان بخش‌های مختلف در نشست اسفندماه خانه موسیقی معرفی می‌شوند.

فراخوان ارسال آثار به دبیرخانه جشن در بخش آلبوم برتر موسیقی اوایل تابستان سال جاری منتشر شد و با توجه به استقبال و درخواست هنرمندان و ناشران یک بار تمدید شد.

پس از پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه، دسته‌بندی آلبوم‌ها و سپس جلسات داوری آغاز و قرار بود برگزیدگان این دوره در مراسم جشن سالیانه خانه موسیقی معرفی شوند. این در حالی است که با اعلام لغو جشن سالانه این نهاد داوری آلبوم نیز به تعویق افتاد.

طبق اعلام روابط عمومی خانه موسیقی با برگزاری جلسه نهایی داوری، قرار است در نشست آخر سال خانه موسیقی، برگزیدگان معرفی شوند که زمان و مکان آن بزودی اعلام می‌شود.

آلبوم‌های موسیقی در دو رشته «موسیقی سنتی» و «موسیقی کلاسیک ـ ارکسترال» که نخستین بار در مقطع پانزدهم تیر ۱۳۹۶ تا پانزدهم تیر ۱۳۹۸ به صورت رسمی منتشر شده اند، در این دوسالانه مورد بررسی قرار گرفتند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=6957

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا