بیوگرافیعکسهنرمندان

همسر و خواهر احسان خواجه‌ امیری در یک قاب+بیوگرافی

به گزارش کامینگ سون موزیک: احسان خواجه‌ امیری یکی از خوانندگان ایرانی است که به واسطه پدرش توانسته است به یکی از خوانندگان پاپ ایرانی تبدیل شود.

به تازگی احسان خواجه‌ امیری در صفحه شخصی اش عکسی از خود در کنار همسر و خواهرش منتشر کرد. در ادامه بیوگرافی احسان خواجه‌ امیری را می خوانید.

احسان خواجه‌امیری زادهٔ ۷ آبان ۱۳۶۳ در تهران، خواننده، آهنگ‌ساز و تنظیم‌کننده، موسیقی پاپ ایرانی است. او فارغ‌التحصیل مهندسی کامپیوتر است.

احسان خواجه‌امیری در بیمارستان هشترودیان متولد شد. وی فرزند ایرج، خوانندهٔ قدیمی موسیقی سنتی ایران است. او به دلیل بزرگ شدن در خانواده‌ای هنرمند، از ۵ سالگی آموختن موسیقی را شروع کرد. از هفت یا هشت سالگی کم‌کم به کلاس‌های نواختن سنتور و ویولن رفت و پیانو را از خواهرش «الیکا خواجه امیری» یادگرفت. احسان در ۱۲سالگی برای برنامه کودک آهنگسازی کرد.

احسان خواجه‌امیری الگوی خود در خوانندگی را محمد اصفهانی می‌داند. او می‌گوید:

خیلی از حرکاتی که زمانی محمد اصفهانی انجام می‌داد الگو قرار می‌دادم. به نظرم کارهای او در شأن یک هنرمند واقعی است. آقای اصفهانی پیش از من خواننده بودند. دکتر همیشه یک سبک شعر را ادامه داد در تلویزیون پلی‌بک نمی‌خواند و هرکاری را قبول نمی‌کرد. در نهایت هم اعتقادات‌شان را دنبال می‌کردند من پرستیژ او را الگوی کارم قرار دادم.

احسان خواجه‌امیری در سال ۱۳۸۳ با لیلا ربانی آشنا شد. آنها پس از ۵ سال با هم ازدواج کردند و در سال ۱۳۹۳ صاحب فرزند پسری به نام «ارشان» شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=6926

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا