موسیقیموسیقی ایران

وطن‌دوست: وضعیت آموزش موسیقی در کشور راضی‌کننده است

به گزارش کامینگ سون موزیک: خواننده اپرا و مدرس آواز کلاسیک از احتمال برگزاری یک کنسرت با ارکستر ملی ایران در اوایل سال آینده خبر داد.

رشید وطن‌دوست خواننده اپرا و مدرس آواز کلاسیک در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود گفت: با آقای مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی صحبت کرده‌ام که در اردیبهشت یا خرداد سال آینده با ارکستر ملی ایران یک کنسرت به رهبری علی‌اکبر قربانی برگزار کنم. در آن کنسرت می‌خواهم چند اپرای معروف آذربایجانی و فارسی بخوانم.

وطن‌دوست در مورد انتشار آلبوم نیز توضیح داد: همان‌طور که مطلع هستید من تاکنون سه آلبوم موسیقی بیرون داده‌ام که دوتای آن‌ها قطعات معروف از اپراهای معروف جهان هستند و با نوازندگی پیانوی رامین جمال‌پور منتشر شدند. قرار بود با همکاری آقای جمال‌پور این پروژه را ادامه بدهیم ولی ایشان به کانادا رفت و تولید آلبوم ناتمام ماند. شاید در ادامه آن قطعات را دوباره بخوانم. از سوی دیگر، خود دلم می‌خواهد یک آلبوم جدید منتشر کنم ولی این کار وقت لازم دارد.

این هنرمند که مدرس آواز کلاسیک، آواز پاپ و آواز آذربایجانی است، در مورد شرایط آموزش موسیقی در آموزشگاه‌ها نیز اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت آموزش موسیقی راضی‌کننده است. البته این را هم بگویم که در حال حاضر بیشتر جوان‌ها به سمت موسیقی پاپ روی آورده‌اند و ما شاهد این هستیم که تعداد آوازهای موسیقی پاپ به‌مراتب بیشتر است که با توجه به بیشتر بودن علاقه‌مندان موسیقی‌ پاپ چیز عجیبی نیست.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=6885

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا