موسیقیموسیقی ایران

«هوروش بند» هم وارد کورس کنسرت‌ها شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: «هوروش بند» از گروه‌های موسیقی پاپ ایران هم وارد چرخه برگزاری کنسرت‌ها در تهران و شهرهای دیگر شد.

مجموعه «هوروش بند» از گروه‌های موسیقی پاپ ایران که طی ماه‌های گذشته فعالیت کمتری در حوزه موسیقی داشت، روز نوزدهم خردادماه اولین کنسرت خود در فصل تازه فعالیت‌هایش را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌کند.

این کنسرت طی دو نوبت در ساعت‌های ۱۸ و ۲۱ روز نوزدهم خرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران پیش روی مخاطبان قرار گذاشته خواهد شد.

هوروش بند ازجمله گروه‌های موسیقی پاپ کشورمان است که ابتدا با حضور مهدی دارابی و مسعود جهانی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۵ آغاز کرد. این در حالی است که چندی پس از تشکیل این گروه مسعود جهانی از این مجموعه جدا شد اما مهدی دارابی همچنان با عنوان هوروش بند به فعالیت خود در عرصه اجراهای زنده ادامه داد.

نخستین کنسرت این گروه موسیقایی روز دوم شهریورماه سال ۱۳۹۶ در جزیره کیش برگزار شد و پس از این رویداد بود که مجموعه هوروش بند در قالب چند نوبت کنسرت‌های متعددی را در تهران و دیگر شهرهای کشور برگزار کرد.

از جمله معروف‌ترین قطعات این گروه می‌توان به «آخر منو به باد داد»، «به کی پُز می‌دی»، «ماه دلم»، «خنک شد دلت»، «فاصله نه»، «ماه‌پیشونی» و «عاشقم کردی» اشاره کرد که تمام این قطعات را مسیح و آرش عدل پرور، حمید فریزند و مهدی دارابی ساخته‌اند.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=68500

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا