جشنواره موسیقیجشنواره موسیقی فجرموسیقی ایران

۱۲۰ کودک در کنسرت گروه «ودا» به صحنه می روند

به گزارش کامینگ سون موزیک: گروه کوبه ای و آوازی «ودا» در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت به صحنه می رود.

سودابه سالم سرپرست گروه کوبه ای و آوازی «ودا» گفت: گروه کوبه ای و آوازی «ودا» دوشنبه ۲۸ بهمن ماه سال جاری در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت به صحنه می رود.

بنیان گذار ارکستر کودکان ایران زمین در ادامه بیان کرد: این کنسرت مجموعه ای از فعالیت های آموزشگاه «ودا» در زمینه موسیقی کودک است که قرار است از سازهای کوبه ای ایران از جمله دهل، دمام، تنبک، نقاره و…استفاده شود.

این آهنگساز موسیقی کودک درباره کسانی که در این کنسرت به عنوان رهبر و طراح ریتم حضور دارند، توضیح داد: در این کنسرت پیران مهاجر، مرتضی مومنیان، بهزاد منصوری، گلناز نویدان، سمیرا محسنی، بهاره کدخدا زاده و … با گروه آوازی و کوبه ای همکاری می کنند.

وی اظهار کرد: قرار است در این کنسرت اعضای گروه کوبه ای و آوازی «ودا» ترانه های مختلف از موسیقی نواحی با گویش های مختلف را اجرا کنند که از سازهای دیگر از جمله پیانو هم استفاده می شود. ما در آموزشگاه «ودا» پایان هر ترم کنسرتی برگزار می کنیم که یکی از برنامه ها را برای سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در نظر گرفتیم.

بنیان گذار متد آموزشی «بازی های آوازی » تاکید کرد: در این کنسرت ۱۲۰ کودک به اجرای برنامه می پردازند و قرار است حدود ۱۲ قطعه برای مخاطبان اجرا شود. ما در این کنسرت به موسیقی کودک در ایران می پردازیم زیرا در نظر داریم کودکان با هویت اصلی خود آشنا شوند و تمامی قطعات براساس عناصر فرهنگی ما که متنوع و غنی است اجرا می شود.

وی در پایان گفت: این کنسرت برای رده سنی چهار سال به بالا است و این کنسرت شامل نمایش، حرکت و موسیقی است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=6830

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا