موسیقیموسیقی ایران

نماهنگ «خسوف» به زودی تماشایی می‌شود

به گزارش کامینگ سون موزیک: نماهنگ «خسوف» با صدای بابک جهانبخش و کارگردانی و تهیه‌کنندگی مازیار رضاخانی طی روزهای آینده در پلتفرم‌های معتبر موسیقی ایران و جهان منتشر می‌شود.

«خسوف» عنوان یکی از تازه ترین نماهنگ های تولید شده در کشورمان است که طی روزهای پیش رو به تهیه کنندگی و کارگردانی مازیار رضاخانی و خوانندگی بابک جهانبخش پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

این موزیک ویدیو که سومین اثر یک سه‌گانه‌ به نویسندگی و حمایت معنوی علی شریعتی مقدم و کارگردانی مازیار رضاخانی با موضوع «سرطان»، «ام‌اس» و «نابینایی» محسوب می شود، قرار است علاوه بر پخش فیزیکی و دیجیتالی در ایران، توزیع گسترده‌ای هم در پلتفرم‌های معتبر موسیقی جهانی داشته باشد.

هدیه محقق هم به عنوان بازیگر اصلی این اثر، ایفاگر نقش زن نابینا است. این بازیگر چندی پیش با نمایش «اهل هوا» در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه بوده است.

نماهنگ «خسوف» که با هدف حمایت از مجموعه توانبخشی «همدم» توسط موسسه «راه ابریشم» تولید شده است، نگاه و مفهومی اجتماعی با موضوع نابینایان دارد و به مشکلات روحی افراد نابینا در جامعه می پردازد. این در حالی است که نویسندگی و خوانش متن را علی شریعتی‌مقدم به عهده دارد و کارگردان بخش تئاتر آن نیز صبا آزادی است.

دیگر عوامل اجرایی نماهنگ «خسوف» عبارتند از بازیگران: هدیه محقق، سارا قائم مقامی، نسترن طاها، نیوشا شهریوری، ویدا آرایی، سهیلا اسماعیلی، تارا کیوان، نیایش رضایی، روشنک فریدی، رها طالبی و دنیا قضاوی، مدیر تصویربرداری: ایمان سلیمی، مدیر تولید: امیررضا مکین، طراح حرکات نمایشی: سارا قائم مقامی، جانشین تولید: خشایار نصیر، تدوین و اصلاح رنگ و نور: هومن براتی، طراح و اجرای گریم: رسول نعمتی، نیلوفر نعمتی، مجری طرح: نفیسه افشاری، مشاور رسانه‌ای: فرنوش آباء، عکاس: نسیم روحانی.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=68240

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا