موسیقی ایران

سالار عقیلی «ربنا»ی خودش را در میدان امام اصفهان زنده می‌خواند

به گزارش کامینگ سون موزیک: رییس کمیته فرهنگی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان از برگزاری جشن فرا رسیدن ماه رمضان با حضور و اجرای زنده سالار عقیلی و مجید اخشابی در اصفهان خبر داد. این برنامه امروز جمعه چهارم فروردین ساعت ۱۹ در میدان امام خمینی(ره) برگزار می شود.

سعید امامی، رئیس کمیته فرهنگی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز فرصت مناسبی است که از ظرفیت این دو ابر مناسبت برای توسعه فعالیت‌های گردشگری و اقدامات فرهنگی و مذهبی برای گردشگران و مسافران نوروزی استفاده کرد.

او گفت: کمیته فرهنگی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان در سیاست‌گذاری‌های اجرای برنامه‌های ماه رمضان ۱۴۰۲ سعی شده است در کنار بعد ملی بودن برنامه‌ها تمام گروه‌های سنی از این برنامه‌ها استفاده کنند که یکی از این برنامه‌ها جشن آغاز ماه رمضان به همراه ویژه‌برنامه روزه اولی‌ها تحت عنوان «هم‌آغاز» است.

امامی ادامه داد: این برنامه با حضور و اجرای زنده سالار عقیلی و مجید اخشابی برگزار می‌شود و محمدرضا حسینیان و عبدالله روا برنامه را اجرا می‌کنند. همچنبن در این برنامه حامد شاکرنژاد قاری بین‌المللی قرآن کریم نیز حضور دارد. در این برنامه قطعه موسیقی «ربنا» جدید آقای سالار عقیلی که توسط سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان تولید شده است رونمایی خواهد شد. همچنین این جشن با اجرای سرود مخصوص روزه اولی‌ها همراه خواهد بود و هزار دانش‌آموز دختر به صورت هماهنگ با پوشش یکرنگ چادر نماز در این جشن شرکت خواهند کرد.

رییس کمیته فرهنگی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: این برنامه امروز جمعه چهارم فروردین ماه ساعت ۱۹ در میدان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=68043

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا