موسیقیهنرمندان

حرف‌های متناقض پسر عباس قادری در مورد پدرش

به گزارش کامینگ سون موزیک: شهرام قادری، آهنگساز ضمن رد شایعات در مورد مهاجرت پدرش که خود مسبب آن بود، اعلام کرد که عباس قادری تا یک ماه دیگر به ایران بازخواهد گشت.

چند روز پیش بود که انتشار یک تصویر توسط شهرام قادری، سبب بروز حاشیه‌هایی برای عباس قادری شد. تصویری که شائبه مهاجرت همیشگی این خواننده قدیمی از کشور را پررنگ کرد.

حالا شهرام قادری، آهنگساز و فرزند این خواننده، می‌گوید: «پدرم برای اجرای چند کنسرت در شهرهای مختلف آمریکا، مدتی پیش از ایران خارج شد و پس از پایان یافتن تور کنسرت‌هایش، دوباره به ایران بازخواهد گشت.»

او که خود خبر مهاجرت دائمی پدرش را در اینستاگرام منتشر کرده بود، ادامه داد: «بسیاری از اعضای خانواده پدرم در ایران هستند و دلیلی وجود ندارد که ایشان بخواهند جلای وطن کنند. ایشان هرچندوقت یک‌بار برای اجرای کنسرت‌هایشان، به خارج از ایران می‌روند و پس از اتمام برنامه‌شان، به کشور بازمی‌گردند که این‌بار نیز طبق همین رویه، مسافرتی به کشور آمریکا داشته‌اند.»

عباس قادری ۷۵ ساله، بیش از ۵۰ سال از عمر خود را به خوانندگی مشغول بوده است. این خواننده در تمامی این سال‌ها در ایران حضور داشته است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=67990

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا