آلبوم ایرانموسیقیموسیقی ایران

آلبوم «روشنی، من، گل، آب» منتشر شد

به گزارش کامینگ سون موزیک: آلبوم «روشنی، من، گل، آب» عنوان یکی از مجموعه های موسیقایی تازه منتشر شده است که به تازگی با آهنگسازی و تنظیم فاطیما قریشی و آواز شایان تاجداری پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«روشنی من گل آب» عنوان یکی از تازه‌ترین آلبوم‌های منتشر شده طی روزهای اخیر است که با آهنگ و تنظیم فاطیما قریشی و آواز شایان تاجداری در دسترس علاقه مندان موسیقی قرار گرفت.

«دولت هجر» با شعر حافظ، «کمی پنجره» با شعر قیصر امین پور، «رویش – قطعه بدون کلام»، «روشنی، من، گل، آب» با شعر سهراب سپهری، «ضربان – بدون کلام»، «شکل دگر خندیدن» با شعر مولانا، «نگاه» با شعر فریدون مشیری، «بی پایان – قطعه بدون کلام»، «جان از تو بی خبر» با شعر عطار آثاری هستند که د راین آلبوم پیش روی مخاطبان دوستداران موسیقی قرار گرفته است.

مونیکا لران نوازنده ویولن یک، موژان میرزایی نوازنده ویولن دو، الهام عادلیزاده نوازنده ویولا، نگار نوراد نوازنده ویولنسل، پروانه انارکی نوازنده کنترباس، ماه سیما فلاحی نوازنده فلوت، علیرضا مهدی زاده ساکسیفون، فاطیما قریشی نوازنده پیانو گروه نوازندگان آلبوم «روشنی، من، گل، آب» را تشکیل می‌دهند. این در حالی است که نازنین روستا و فاطیما قریشی (سوپرانو)، سمیر محسنی (آلتو)، فرهاد خزری (تنور)، نوید یزدانیان (باس) گروه کُر این آلبوم هستند.

فاطیما قریشی یکی از هنرمندان جوان عرصه موسیقی است که شروع فعالیت‌هایش در این عرصه با نوازندگی با سازهای کوبه ای از سال ۸۷ زیر نظر فرما غریب نژاد و شهریار نظری بود. وی بعدها نوازندگی کمانچه را با نوید دهقان، آموزش تئوری موسیقی کلاسیک و ایرانی را با سید محمد ذوالنوری، هارمونی و فرم را با محسن الهامیان، پیانو و آهنگسازی را با بهرام دهقانیار، آواز کلاسیک را با آزاده رضایی و ارکستراسیون و آهنگسازی را با بهزاد عبدی ادامه داد.

برگزاری کنسرت موسیقی در مجموعه‌های مختلف موسیقایی از جمله تالار وحدت، برج میلاد، ایوان شمس، حوزه هنری، فرهنگسرای ارسباران از دیگر فعالیت‌های این هنرمند در عرصه موسیقی است.

شایان تاجداری از جمله هنرمندان جوان و فعال حوزه موسیقی کلاسیک است که از سال ۱۳۹۵ ضمن آشنایی با موسیقی پاپ، نوازندگی گیتار و آواز را هم فرا گرفت. او طی این سال‌ها نزد آزاده رضایی به فراگیری آواز کلاسیک و علیرضا شریعتی به فراگیری نوازندگی پیانو پرداخته است.

آلبوم «روشنی، من، گل، آب» با مجوز شماره ۳۰۰۰۰۳۱-۱۴۰۱۳۹۷۶ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره کتابخانه ملی ۳۹۶۲۸ کتابخانه ملی ایران با قیمت ۵۰ هزار تومان در دسترس علاقه مندان موسیقی قرار گرفته است.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=67722

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا