موسیقیهنرمندان

در برابر محرومیت مهدی یراحی سکوت نکنیم

به گزارش کامینگ سون موزیک: مهدی یراحی، خواننده توانمند پاپ کشورمان که در تمامی سال های فعالیت خود تحت لوای مقررات و مجوزهای قانونی فعالیت کرده، برای دومین بار طی این دو سال اخیر از فعالیت حرفه ای محروم گردیده است. ممنوع الکار شدن هنرمندی که همیشه دغدغه‌مند و نگران روزگار مردم کشورش بوده، گویا برای اغلب اصحاب رسانه به اندازه دستگیری خواننده پر حاشیه در ترکیه اهمیت نداشته است.

این خواننده اهل خوزستان که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ شروع کرده و تاکنون کارنامه ای قابل قبول از خود برجای گذاشته، از اواسط دی ماه ۱۳۹۷ توسط وزارت ارشاد و صدا و سیما به دلیل پوشیدن یونیفورم کارگران بازداشت‌ شده گروه ملی فولاد اهواز، در جریان یک کنسرت و انتشار نماهنگ انتقادی و ضدجنگ به نام “پاره سنگ”، ممنوع‌ الکار و ممنوع‌التصویر شد. محرومیت یراحی شش ماه به طول انجامید تا این‌ که در تیرماه ۱۳۹۸ رفع ممنوعیت حرفه ای وی اعلام شد. اما مهدی یراحی حالا و برای بار دوم (با گذشت حدود ۶ماه از رفع محرومیت قبلی)، مجددا ممنوع الکار شده است.

انتشار سه‌گانه اجتماعی مهدی یراحی حاکی از آن است که این خواننده جنوبی همیشه دغدغه مشکلات مردم ایران را داشته و شوربختانه تنها حواشی بوده که چوب لای چرخ فعالیت حرفه ای او گذاشته است و همین نگرانی او بابت مصائب قشر آسیب پذیر جامعه است.

اما به راستی چرا از این خواننده توانمند و محبوب که از سواد موسیقایی نیز بهره می‌برد آن طور که شایسته است حمایتی به عمل نمی‌آید؟ چرا همان‌طور که درصدد جمع کردن امضا برای آزادی امیر مقصودلو (تتلو) شده‌ایم، از کسی که صدای قشر آسیب پذیر جامعه شده است حمایت نمی‌کنیم؟ به راستی جایگاه مهدی یراحی که زندگی اش را تماماً برای دفاع از ملت ایران گذاشته و مانند باقی هنرمندان هیچ وقت از آب گل آلود ماهی شهرت نگرفته در نزد مردم و اصحاب رسانه کجاست؟!

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=6766

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا