جشنواره موسیقی فجرموسیقیموسیقی ایران

همه اجراهای بانوان، در روز نخست جشنواره موسیقی فجر

به گزارش کامینگ سون موزیک:  نخستین روز از جشنواره موسیقی فجر در حالی از جمعه (۲۸ بهمن ماه) آغاز خواهد شد که هر دو اجرای بانوان در این دوره از جشنواره، در همان روز نخست روی صحنه می‌روند.

در کنار اجرای نوازندگان زن در سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر که تعدادشان به ۲۷ نوازنده زن در بخش تک‌نوازی می‌رسد، بخش بانوان در جشنواره موسیقی فجر ۱۴۰۱، یکی از بخش‌های این جشنواره است که اجرای دو گروه موسیقی هنا و گروه موسیقی ماهور را شامل می‌شود و هر دو گروه در روز نخست جشنواره اجرا خواهد داشت.

اجرای گروه های موسیقی ماهور و هنا روز جمعه در فرهنگسرای نیاوران به ترتیب در سانس‌های ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۲۱ و ۳۰ دقیقه اجرا خواهد بود.

همچنین در سایر اجرای‌های جشنواره موسیقی فجر، پنج اجرا از هشت اجرای بخش بین‌الملل در فرهنگسرای نیاوران خواهد بود.

بدین ترتیب گروه موسیقی دوئت پیانو صربستان و قوالی افغانستان از گروه موسیقی بخش بین الملل در دومین روز از جشنواره موسیقی فجر در(۲۹ بهمن ماه) در فرهنگسرای نیاوران به ترتیب در سانس های ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۲۱ و ۳۰ دقیقه اجرا خواهند داشت.

همچنین روز یکشنبه (۳۰ بهمن ماه) سومین روز از جشنواره موسیقی فجر، گروه موسیقی کوارتت دودوک ارمنستان و گروه موسیقی هند به ترتیب در سانس های ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۲۱ و ۳۰ دقیقه در فرهنگسرای نیاوران به اجرا می پردازند.

فرهنگسرای نیاوران در (یکم اسفند ماه) ودر چهارمین روز از جشنواره موسیقی فجر میزبان گروه تکنوازان موسیقی کلاسیک(استعدادهای جوان) و در بخش بین الملل گروه موسیقی تاجیکستان خواهد بود و به ترتیب در سانس های ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۲۱ و ۳۰ دقیقه اجرا خواهند داشت.

همچنین پنجمین روز از جشنواره موسیقی فجر در (دوم اسفند ماه) به اجرای دو گروه موسیقی استانی در فرهنگسرای نیاوران اختصاص خواهد یافت.

بدین ترتیب اجرای موسیقی نوای عرفان کرمان در بخش ردیف دستگاهی و موسیقی نواحی خراسان(چوب بازی) به ترتیب در سانس های ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۲۱ و ۳۰ دقیقه در فرهنگسرای نیاوران خواهد بود.

۱۰ اجرا از جشنواره موسیقی فجر از ۲۸ بهمن ماه تا دوم اسفند ماه که شامل گروه موسیقی بانوان، نواحی، بین الملل و ردیف دستگاهی است، در فرهنگسرای نیاوران خواهد بود.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=67209

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا