موسیقی جهان

اوج هیجان در سوپر بول، سه خواننده معروف روی صحنه

به گزارش کامینگ سون موزیک: انتظارها برای اجرای مشترک جنیفر لوپز و شکیرا به پایان رسید و دمی لواتو روی صحنه رفت.

دمی لواتو، خواننده جوان موسیقی پاپ که حدود هجده ماه پیش اوردوز کرد و تا پای مرگ رفت به جمع خوانندگان مشهور مسابقه سوپر بول پیوست.

​لواتو که ابتدای هفته جاری در مراسم گرمی به اجرای موسیقی پرداخت و پس از ماه‌ها به صحنه بازگشت، سرود ملی آمریکا را پیش از آغاز سوپو بول اجرا می‌کند و خوانندگان کنسرت بزرگ بین دو نیمه یا وقت استراحت نیز جنیفر لوپز و شکیرا ستاره‌های موسیقی لاتین هستند.

لوپز و شکیرا هر دو در طی سال‌ها ترانه‌ها و آلبوم‌های پرفروش زیادی داشتند و نام هر دو در جدول موسیقی پاپ و لاتین مرتباً ظاهر شده است.

شکیرا، خواننده کلمبیایی لبنانی‌تبار، در سال ۲۰۱۰ آهنگ رسمی جام جهانی فوتبال۲۰۱۰ (در آفریقای جنوبی) به نام “واکا واکا (این بار نوبت آفریقا است)” را خواند. جنیفر لوپز خواننده آمریکایی پورتوریکوئی تبار نیز در مراسم گشایش جام جهانی فوتبال ۲۰۴ در برزیل آواز خواند.

قیمت‌های بلیت سوپربول به دلیل تقاضای زیاد امسال به صورت نجومی افزایش یافته است. میانگین قیمت هر بلیت در سایت‌های مختلف حدود ۱۳ هزار دلار است. این در حالی است برای خرید یک بلیت خوب در ورزشگاه باید تا ۴۶ هزار دلار پرداخت.

پنجاه و چهارمین مسابقه سوپربول دوم فوریه ساعت ۶:۳۰ بعدازظهر به وقت شرق آمریکا به صورت زنده از شبکه تلویزیونی فاکس پخش شد.

لینک کوتاه مطلب : https://comingsoonmusic.ir/?p=6719

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا